Onkohan mun ranne sittenkin hajalla?

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Mulla on turvotusta (laskenut jo pahimmasta tilanteesta) ja mustelmaa kämmenessä peukalon puolella korkeus: ranteesta etusormen puoleen väliin ja leveys: keskisormeen asti.

Käteti teloin lentopallossa tiistaina. Nyt sitä on ruvennut särkemään ranteesta pikkusormen puolelta ja tietyllä tavalla kääntäessä ranne napsuu.

Sanoiskohan lääkäri tohon muuta kuin että kattellaan, kun se kuitenkin liikkuu eikä ole älyttömän kipeä?

:hug: jysäytitkö sie kunnon lyönnin ja sen jälkeen rupes sattumaan vai rupesko sattumaan ihan hiljalleen pelin jälkeen?

mie kävisin lekurissa ihan varmuuen vuoksi näyttämässä, luultavasti joku nyrjähys tai tärähdys mutta saatat saaha kuitenki jonku tuen siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:hug: jysäytitkö sie kunnon lyönnin ja sen jälkeen rupes sattumaan vai rupesko sattumaan ihan hiljalleen pelin jälkeen?

mie kävisin lekurissa ihan varmuuen vuoksi näyttämässä, luultavasti joku nyrjähys tai tärähdys mutta saatat saaha kuitenki jonku tuen siihen.

Lähinnä syöttöyrityksissä (mä en vaan osaa) se pallo osui aina jotenkin huonosti. Siinä jo pelatessa oli tosi kipeä, rupesi mustumaan ja paisumaan. Seuraavana aamuna ei enää ollut juurikaan kipeä. Nyt sit pari päivää myöhemmin alkaa kipeytyä ei mustalta alueelta.

En viikon keskiviikkona pitäis lähteä reissuun, että on tässä vielä pari päivää aikaa kattella.

Yhteistyössä