Onkohan mun jalat muuttuneet? (aivan totaalisen turhis )

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Siis kun viime vuoden puolella varmaan joskus syyskuussa koitin jalkaan korkkareita jotka olin tilannut jo aikoja sitten ja ne kengät näytti kamalalta mun jalassa. Siis puristi kengät reunat niin, että näytti jalat aivan läskiltä.

Nyt sitten tänään koitin samoja kenkiä ja näytti aivan normaalilta. Mietin, että onkohan mulla ollut joku turvotus jaloos lähes 2 vuoden kivuista ja väärinkävelemisistä ja sitten leikkauksen jälkeen.

Kun viimeksi koitin noita kenkiä niin ajattelin, että kiva mä en voi ikinä käyttää näitä kun jalkaa "tursuaa".

Nyt ei ollut niin. =)

Kyl mä luulen et on ihan mahdollista. Oon meinaan kokenut saman muutaman kerran :) Pari kesää sitten jalat turpos kaikista mun ihanista kengistä kuin mitkäkin sulaneet laardit. Nyt kengät taas sopii todella hyvin. Jos muistan oikein niin mun jalat oli muutenkin turvonneen tuntuiset.

Ai ne ihanat korkkarit,ne mis sitä "pitsiä ":)

Voihan se jalan malli muuttua,ja välillä olla turvotustakin.
Itse käytin pitkän aikaan tosi paljon tennareita,joiden pohjallisissa ei ollut muotoilua.Jalan kaari madaltui ja jalka leveni.
Nyt käytössä terveyskenkiä ja hyvät pohjalliset,menee jo vähän kaposemmatkin kengät jalkaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itse käytin pitkän aikaan tosi paljon tennareita,joiden pohjallisissa ei ollut muotoilua.Jalan kaari madaltui ja jalka leveni.
Nyt käytössä terveyskenkiä ja hyvät pohjalliset,menee jo vähän kaposemmatkin kengät jalkaan:)

No just ne ihanat korkkarit!

Mutta mä tosiaan kärsin lähes 2 vuotta lonkkakivuusta ja mulle on laitettu lonkkaan tekonivel. Mä olen koittanut niitä korkkareita jalkaan n. kuukauden päästä leikkauksesta, että...Mähän tosiaan kävelin osittain väärällä tavalla sen kivun takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

No just ne ihanat korkkarit!

Mutta mä tosiaan kärsin lähes 2 vuotta lonkkakivuusta ja mulle on laitettu lonkkaan tekonivel. Mä olen koittanut niitä korkkareita jalkaan n. kuukauden päästä leikkauksesta, että...Mähän tosiaan kävelin osittain väärällä tavalla sen kivun takia.

Muistan kun linkitit silloin kuvaa niistä:)

Toi on varmaan vaikuttanut aika paljonkin siihen jalkaan/tai molempiin.
Kiva et asia on hoidettu,ja mitä parasta saat käyttää niitä ihnuja kenkuleita:D

Toi on varmaan vaikuttanut aika paljonkin siihen jalkaan/tai molempiin.
Kiva et asia on hoidettu,ja mitä parasta saat käyttää niitä ihnuja kenkuleita:D

No mä tässä mietin, että otanko reissuun mukaan. :D

Uusimmat

Yhteistyössä