onkohan mulla hormoonit vähän sekasin??

• Viestiketjun aloittaja apuaaaa!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
apuaaaa!!!!!
eli 7vkoa synnytyksestä..mun paino ei oo enää 3viikkoon pudonnu(siis pudotettavaa todella löytyy)vaikka en syö kun esim leivän,mysliä ja puuroa päivän aikana joskus korvaan puuron rualla kuten nyt kanaa,,,huomasin että mun ihokarvat ei kasva..tai siis muutama hassukin vaan alap''hän tullu,jaloista ym puhumattakaan ja sheivaamisesta on jo melkeen 2vkoa..oon tosi väsynyt ...mikä vois vaivat?voiko hormooni häiriö vaikuttaa siihen ettei laihdu?ekan 4vkon aikana mulla meinaan lähti 10kg ja sit tyssäs kun seinään(tuli 29kg raskaus aikana)

Älä nyt OIKEESTI laihduta vielä!!!
Varsinkin jos imetät!
Laiduttaminen imettäessä on sama kuin kaataisit likasangosta ihraa vauvan suuhun suoraan! Kaikki kuonat kun lähtevät liikkeelle niin niitä maitoonkin menee.. Hyi!
:x
Juo vaan paljon vettä, syö säännöllisesti (aineenvaihdunta pysyy vilkkaana!) ja monipuolisesti. Liiku paljon, kävely parasta raskauskiloille, reidet lähtee, peppu kiinteytyy ja jenkkakahvat katoaa - usko pois, kokeiltu on!
Hormooneilla on suuri merkitys. Jos ei nyt lähde kiloja, sit ne ei lähde. Kohta alkavat itsestään tippua, mutta jos pidät suurta paastolinjaa, eivät karise niin nopeasti; aineenvaihdunta hidastuu vähästä syömisestä ja alkaa ns. elää säästöliekillä, jolloin energiantarvekin pienenee.. Ihan perustietoa, tsekkaa netistä.
Syö paljon vihanneksia ja proteiinipitoista (e. kana, raejuusto, tms..). Juo pelkkää vettä ja liiku.. Jo pitäis auttaa :flower:

Mulla imetys tyssäytti aineenvaihdunnan lähes täysin. Painoa vaan KERTYI, vaikka söin kevyesti (silti laihduttamatta!). Se oli kyllä ihan perseestä, ja sitä kestä VUODEN. Mutta kun imetys loppui, niin paino tuli alas kohisemalla (sukulaiset pelkäs että mulla on vähintään syöpä, kun laihduin niin vauhdilla).

Yhteistyössä