Onkohan mulla hampaan juurihoito edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Kävin noin 6 vk sitten paikkauttamassa hampaan päivystyksessä, kun sitä särki kovasti. Hammas on ollut koko tämän 6 vk arka, niin ettei sillä pysty puremaan, sattuu heti jos sillä yrittää purra vaikka leipää. Olen odottanut että se menee ohi muttei ole mennyt, ja minusta olisi jo pitänyt.

Onkohan tuo sen merkki että hammasta ei pelasta enää kuin juurihoito? :xmas:

Siltä kuulostaa. Itselläni melko sama tilanne, piti olla vain todella pieni reikä, joka sitten paikattiin, mutta hammas vain kipeytyi entisestään, eikä siihen muu auttanut kuin juurihoito.

[QUOTE="Kika";23698930]Mut just juurihoidon läpikäyneenä voin todeta, et onneks se ei oo paha juttu:)[/QUOTE]

Minäkin olen kerran sen läpikäynyt, tosin sitä ennen hammas ei muistaakseni oireillut tällä tavalla, en muista miten oireili. Se kyllä oli minusta kauheaa se juurihoito, tuntui kamalalta se rassaaminen puudutuksesta huolimatta. :xmas:

montako kertaa joutuu käymään siinä juurihoidossa?? mulla kans luult.se edessä,hu aika hammaslääkäriin,viimeksi laittoi väliaikasen paikan siihen ja nyt entiä sit mitä tekee...kammoon vaan mennäkin taas sinne...mut tuota on vaan särkenyt koko sen ajan mitä on tuo väliaikanen paikka ollut.

Yhteistyössä