Onkohan muilla semmosta, että

Kun raskaana ollessa herkkuhimo iskee ja sille antaa periksi niin koko päivä menee pilalle, koska tulee ihan heikko ja väsyny olo ja huimaa helposti, vaikka ei edes söis kovin paljon niitä. Mulla on semmosta nyt ja rv 23+jotain. Ootan kolmatta, eikä kyllä aikasemmissa raskauksissa oo ollu samanlaista. Toisaalta hyvä niin ei tuu sitte niin paljon herkuteltua. =) ...ainakaan toivottavasti...

Rankkaahan tää on välillä, koska joudun väkisin nosteleen noita kahta, 3- ja 1-vuotiaat, ja liitoskipuja alkaa olla jo nyt. Edelliseltä tuli liitoskipuja vasta 34 viikolla. Että ei kiva, varsinki jos ehtii mennä oikeen pahaksi.
Mutta eiköhän tästäki selvitä hengissä. =) Paitsi ylimäärästä jännitystä ilmassa siksi, kun tukiverkko on valtameren toisella puolella, eikä oikeen tunne ketään täällä kaukana vielä. Tiiä sitte mihin tenavat vie, kun h-hetki koittaa. :/
Onneksi on vielä vähän aikaa hankkia luotettavia tuttavia, ketkä voi auttaa sitten.

Mutta näillä puheilla, ei kun vain hyvää kesää kaikille masumammoille ja äiteille, toivottavasti ei oo kovin tukala kesä siellä koti-Suomessa. B)
 
Minä en ole koskaan tykännyt karkista, suklaasta tai muusta makeasta ja erityisesti nyt raskaana niiden haju saa jo pahanolon aikaan. Välillä olen maistellut muutaman karkin ja niistä tulee todella paha olo. Aivan kuin alkuraskauden pahoinvointi palaisi.
 

Yhteistyössä