Onkohan mitään järkeä maksaa 80 euroa käytetystä toppahaalarista, jonka ovh 129??

  • Viestiketjun aloittaja huusin kuitenkin
  • Ensimmäinen viesti
huusin kuitenkin
Haalari on tosi hyväkuntoinen ja myyjän mukaan uudenveroinen. Itse asun maalla eikä autoa käytössä, jotta pääsisin helposti lastenvaateostoksille ja nettikaupat ja huutonet onkin huvini;)
Onko typerää maksaa tuon verran huutonetissä tosiaan käytetystä (vaikkakin vain muutaman kerran pidetty). Tuo 80 euroa sis. siis postikulut.
 
äiti
No en todellakaan maksais. Käytetty on aina käytetty ja vanha. Eihän tuohon hintaan tarvii laittaa kuin 49? lisää, niin saat jo ihan se ihka uuden ja käyttämättömän!!
 
no miksei
Onko se sitten parempi maksaa 129 euroa ja ostaa tuliterä puku? Ja puku on sitten muutaman viikon päästä tässä ap:n kuvailemassa kunnossa "uudenveroinen, muutaman kerran käytetty". Aika kalliit ekat käyttöpäivät... Musta tavara on hyvä kierrättää mahdollisimman hyväkuntoisena, jolloin myyjäsaa hyvän hinnan ja ostaja uutta vastaavan edullisemmin.

T. yksi toinen "hölmö"
 
Riippuu puvun kunnosta - jos melkein kuin uusi, niin maksaisin.
Itse ostin kassillisen 120 e, ja siinä oli yhden lapsen pitämiä kuteita: talvihaalari (ovh 139), talvikengät (ovh 59), collegepukuja, irtopaitoja ja housuja kymmenisen paria, kaksi Umbron tuulipukua, talvirukkasia 3 paria. Mielestäni hyvät kaupat.
 
Meri-Kaisla harmaana
En maksaisi. Kun sitä ei tiedä onko puku pesty ja pidetty oikein, vaikka ulkonäöllisesti on uuden veroinen. Yksikin väärä pesu tai pesuaine pilaa puvun. Ja alennuksesta saa tuon hintaluokan pukuja samaan hintaan ellei halvemmallakin.
 
ap
Mutta kun mä en yleensä pääse niihin aleihin, ja sitten kun pääsen niin kaikki koot jo menneet. Samoin ajattelin, että jos myyjä sen jostain halvalla ostanut niin eihän se ole minulta pois kuitenkaan. Osui vaan kohdalle just se väri ja malli jota olen havitellut ja niitä harvoin huutiksessakaan myynnissä.
Toivottavasti puku tosiaan sitten kuin uusi kun pitäisi huomenna tai alkuviikosta postiin tulla.
 
wirwe
Hyvät kaupat teit.

Itse asustelen isossa kaupungissa, mutta eipä niistä aleistakaan usein oikeankokoista tai -näköistä vaatetta löydä.

Jos puku on mieleinen ja siinä on haluamasi ominaisuudet niin parempihan se on kuin jos alesta ostat jonkun siedättävän näköisen puvun ihan väkisin kun olet kaupaan aleaikana päässyt.
 
Mulla näissä käytetyissä tökkää se, että kuvat eivät kerro totuutta ja ihmisillä on erillainen näkemys siitä mikä on "uudenveroinen" tms.

Minä asun isossa kaupungissa, missä on aina kauden alussa kaupoissa useita tarjouspäiviä. Olen saanut sillä -20% aina uutuuksista alennusta ja valikoimat jäljellä. -20% 129e:sta on sellainen 100e jäljellä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka moni olisi maksanut KÄYTETYSTÄ haalarista 500 mk??
Siis haloo, on hinnat pikkasen tähtitieteellisiä noissa lastenvaatteissa!
Ei se olisi nykykurssilla "kuin" 400 markkaa.
Silti, itse muistan ostaneeni travella talvihaalarin 35o mk sokokselta vuonna 1996
 
vieras
En käytettynä maksaisi noin paljoa mutta alennuksista voisi kyseisen haalarin ostaa tuolla hinnalla. :)

Muutenkin vähän epälyttää kun ihmiset mainostaa noita kalliita haalareita kuinka ne ovat ihan uudenveroisia ja vain muutaman kerran päällä olleita. Miksi ihmeessä joku maksaa jopa 140? haalarista jota sitten pitää lapsellaan vain muutaman kerran?????
 

Yhteistyössä