No jos et sitä taho myyä nii sanot että hintaa on saman verran ko kärpäsen kakallaAlkuperäinen kirjoittaja Einäin:Hitto saatiin sellanen uuden kämpän mukana, enkä mäkään myis sitä, mut mies ei tykkää pätkääkään siittä ja haluaa sen myydä pois. :/ Se kai jostain kuuli, et se vois olla jonkun hintanenkin, joten aattelin kysellä onko täällä ketään asiasta tietävää. Jos se EI OLE minkään arvonen, nii sit mä varmaan saan pitää sen meillä. :snotty: Mut jos se on arvokas, niin saahan siittä vaikka remppa rahaa.. :/
Onks toi alotus tullu moneen kertaan? Eikä... No sit se on kyllä tietotekniikkainformaation vika. Tehdäänkö? Hitto, noh, mä oon vaan ratsutalleilla käyny ja siä ei pahemmin länkiä käytetty, niin oon ajatellu, että ne on pikkuhiljaa unholaan jääneitä. No mut hieno homma et niitä edelleen tehdään ja käytetään.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä siirrän tänne, kun oot näköjään (vahingossa?) avannu useampaan kertaan...
1. Länkiä tehdään kyllä edelleen.
Jotkut hullut käyttääkin niitä siihen, mihin ne alunperin on tarkoitettu. wave: :xmas: )
2. Kannattanee kysyä jostain antiikkiliikkeestä.
Tässä meidän kylällä on joka torpan pihassa ladonnurkat väärällään vanhoja länkiä, pajurekiä, valjaita ja muuta vastaavaa sälää, ja noita länkipeilejäkin varmaan joka toisessa mökissä.
Mun ihan vaan villi veikkaus on, että arvo on lähinnä se raha, mikä on mennyt oikean muotoisen peilin tilaamiseen/leikkaamiseen.
Mutta saatan kyllä olla täysin väärässäkin.
Tehdään uusiakin, mä tosin rakastan vanhoja käyttökelpoisia romuja, joten tässä mennään vuoden 1928 längilläAlkuperäinen kirjoittaja Einäin:Tehdäänkö? Hitto, noh, mä oon vaan ratsutalleilla käyny ja siä ei pahemmin länkiä käytetty, niin oon ajatellu, että ne on pikkuhiljaa unholaan jääneitä. No mut hieno homma et niitä edelleen tehdään ja käytetään.
Aaaaa, ihanan kieroo ajattelua. Noin voisinkin tehä.. Toivottavasti vaan ehdin tehdä niin, ennen kun ukko on jo heivannu peilin jonnekkin. Ystävä parilla on heppahullu 6v, nii voi olla et ukko heivannu peilin tytölle ennen kun oon sitä saanu edes seinältä alas. Kun on vaan yks auto ja auto melkeinpä ukolla aina niin se helposti huomaa kun koitan yhtä peiliä salakuljettaa ulos.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tehdään uusiakin, mä tosin rakastan vanhoja käyttökelpoisia romuja, joten tässä mennään vuoden 1928 längilläAlkuperäinen kirjoittaja Einäin:Tehdäänkö? Hitto, noh, mä oon vaan ratsutalleilla käyny ja siä ei pahemmin länkiä käytetty, niin oon ajatellu, että ne on pikkuhiljaa unholaan jääneitä. No mut hieno homma et niitä edelleen tehdään ja käytetään.
Käytä itekseen se peili arvioitavana jossain (antiikkiliike tms.), arvion kuultuasi sitten pähkäät haluatko pitää vai myydä.
Jos haluat pitää, niin pyydät arvioijaa kertomaan summaksi vaikka tyyliin 11? kun seuraavana päivänä ilmaannut peilin ja ukon kanssa paikalle :xmas:
Mahtaakohan länllärillä olla pienintäkään hajua mistä puhutaa.Alkuperäinen kirjoittaja Länkkäri:Mites hevosesta tehty peili? Niin? Onko arvoa??
Mahtaakohan länkkärillä olla pienintäkään hajua mistä puhutaa.Alkuperäinen kirjoittaja Länkkäri:Mites hevosesta tehty peili? Niin? Onko arvoa??
Kukaan ei maksais senttiäkään tuosta hirvityksestä kuten ei täytetystä hirven päästäkään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sano, et sellasella voi heittää vesilintua
.... Todellisuudessa siitä vois saada ihan kivasti rahaa.
totuus sanottiin jtässäAlkuperäinen kirjoittaja nooh:Tuskinpa rahallinen arvo kovinkaan kummoinen on. Täällä maalla niitä näkee ihan navetoissakin.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tehdään uusiakin, mä tosin rakastan vanhoja käyttökelpoisia romuja, joten tässä mennään vuoden 1928 längilläAlkuperäinen kirjoittaja Einäin:Tehdäänkö? Hitto, noh, mä oon vaan ratsutalleilla käyny ja siä ei pahemmin länkiä käytetty, niin oon ajatellu, että ne on pikkuhiljaa unholaan jääneitä. No mut hieno homma et niitä edelleen tehdään ja käytetään.
muksut varmasti tykkää. siulta ei puutu ku liinakko
Tykkää ne vieläkin, vaikka noiden kanssa touhuaminen on niille ihan arkipäivää.Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tehdään uusiakin, mä tosin rakastan vanhoja käyttökelpoisia romuja, joten tässä mennään vuoden 1928 längilläAlkuperäinen kirjoittaja Einäin:Tehdäänkö? Hitto, noh, mä oon vaan ratsutalleilla käyny ja siä ei pahemmin länkiä käytetty, niin oon ajatellu, että ne on pikkuhiljaa unholaan jääneitä. No mut hieno homma et niitä edelleen tehdään ja käytetään.
muksut varmasti tykkää. siulta ei puutu ku liinakko