Onkohan mies käyny vieraissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :::
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:::

Vieras
Meillä oli aikaisemmin seksi tasaisen tylsää, näin suoraan sanottuna. Aina sitä samaa, eikä mies koskaan halunnut kokeilla mitään uutta. Mies ei ole ikinä seksin aikana koskenut mun alapäätä eikä edes katsonut sinne. Tuossa oli jonkinpituinen tauko. Mies sitten yksi ilta yhtäkkiä alkoikin sormettaa, katseli mun alapäätä ja seksi muutenkin oli oikeastikin paljon mukavampaa, kuin aikaisemmin. Kokeiltiin uusia juttuja jne.. Toisaalta, voihan se olla, että hän on itsekin kyllästynyt siihen tylsään, jota meillä aikaisemmin oli.. Mutta mua on vaan ruvennu epäilyttämään sen jatkuvat jokapäiväiset ylityöt.. Selasin yksi päivä hänen tietokoneensa sivuhistoriaa ja parin tietyn helsinkiläisen naisen fb-sivuilla hän on käynyt JOKA ilta. Mies on siis helsingissä töissä.. En vaan tiedä, mitä ajatella :(

No on se nyt sen peniksensä sinne tunkenu, muttei ole KOSKENUT KÄSILLÄÄN.

eli ei ole mitään esilämmittelyä ollut:( kylmiltään sis tunkenut peniksesnä suoraan koloon ja painanut menemään? ei ihme, ettei seksi tunnu miltään, jos mies käyttää sinua panopuuna ja tyhjää vain kassinsa ja murahtaa tyytyväisenä, ja sinä et saa mitään tyydytystä??

[QUOTE="huh";26641110]eli ei ole mitään esilämmittelyä ollut:( kylmiltään sis tunkenut peniksesnä suoraan koloon ja painanut menemään? ei ihme, ettei seksi tunnu miltään, jos mies käyttää sinua panopuuna ja tyhjää vain kassinsa ja murahtaa tyytyväisenä, ja sinä et saa mitään tyydytystä??[/QUOTE]

No senpä vuoksi olen aikaisemmin yrittänyt vihjata ja ehdotella kaikkea.. Koska tuo todellakin on TYLSÄÄ!! Mä olen sitten joutunut itse jälkikäteen tyydyttämään itseni, jos sitten on enää huvittanut.

Selasin yksi päivä hänen tietokoneensa sivuhistoriaa ja parin tietyn helsinkiläisen naisen fb-sivuilla hän on käynyt JOKA ilta. Mies on siis helsingissä töissä.. En vaan tiedä, mitä ajatella :(
Anna ukon käydä opiskelemassa. Pääasia, että aamuisin kumminkin herää vierestäsi, ja sullakin on kivempaa aina sillointällöin.
Tai anna kenkää.

No senpä vuoksi olen aikaisemmin yrittänyt vihjata ja ehdotella kaikkea.. Koska tuo todellakin on TYLSÄÄ!! Mä olen sitten joutunut itse jälkikäteen tyydyttämään itseni, jos sitten on enää huvittanut.

saanko kysyä ikäänne? tän on pakko ola provo, ei kukaan nainen alistu moiseen panopuuna olemiseen, eihän? itsesi kannalta suosittelen todellakin miettimistä, miten jatkossa. oletko koskaan saanut esim. suuseksiä mieheltäsi?

Siis miksi sä olet kestänyt tuollaista?

Oletko sanonut miehelle suoraan, että "kiitos en halua seksiä kanssasi, koska se on niin huonoa."
Oletko kerotnut miehelle, mitä pitää tehdä toisin? Oletko kertonut, mistä tykkäät j mistä et tykkää?

Ei kait se voi miehenkään mielestä olla hyvää seksiä, jos nainen ei nauti.

[QUOTE="ellu";26641165]Siis miksi sä olet kestänyt tuollaista?

Oletko sanonut miehelle suoraan, että "kiitos en halua seksiä kanssasi, koska se on niin huonoa."
Oletko kerotnut miehelle, mitä pitää tehdä toisin? Oletko kertonut, mistä tykkäät j mistä et tykkää?

Ei kait se voi miehenkään mielestä olla hyvää seksiä, jos nainen ei nauti.[/QUOTE]

Olen kertonut ja toivonut kaikkea, mistä tykkään. Mutta mies ei ole halunnut tehdä mulle mitään aiemmin. Aikaisemmin suutuin, kun hän ei edes halunnut katsoa alapäätäni. Kysyinkin moneen otteeseen, että olenko niin ruma alapäästäni, ettei hän edes kehtaa katsoa?? Ei kuulemma ollu kyse siitä. Enkä siis todellakaan ole saanut mitään suuseksiä mieheltä, itse kyllä olen hänelle antanut. Mutta lopetin senkin, kun oli niin toispuolista tuo homma.

Me ollaan ihan kohta molemmat kolmekymppisiä, uskokaa tai älkää!

[QUOTE="huh";26641229]no sinuna olisin jo lähtenyt aikapäiviä sitten, miksi alistua? onko väkivaltainen?[/QUOTE]

Ei ole väkivaltainen. Välillä oon miettinytkin eroa, mutta pelkään, miten pärjään lasten kanssa yksin..

Ai nyt vedetään väkivaltaisuus tähän mukaan??? Kyse oli SEKSISTÄ,aapeen mies ei ilmeisesti ´välitä´naisen alapäästä...
Esileikkiähän voi olla sitten suutelu,rintojen hyväily ym..On silti varmasti turhauttavaa,mutta tuskinpa mies tahallaan noin käyttäytyy.

[QUOTE="meikku";26641251]Ai nyt vedetään väkivaltaisuus tähän mukaan??? Kyse oli SEKSISTÄ,aapeen mies ei ilmeisesti ´välitä´naisen alapäästä...
Esileikkiähän voi olla sitten suutelu,rintojen hyväily ym..On silti varmasti turhauttavaa,mutta tuskinpa mies tahallaan noin käyttäytyy.[/QUOTE]

ei kellekään riitä esileiksis suutelu tai rintojen hyväily, kaikki itseään arvostavat naiset tietää, mitä miehen tulee tehdä, ja usein normaalit miehet haluaakin hoidlela naisensa.

Hävettää, mutta itselläni meni jonkun aikaa ennenkuin aloin "tekemään miehelle juttuja". Siis hyväilemään käsillä ja suun kanssa. Tosin alettiin seurustelemaan teineinä, eka vuosi/kaksi meni niin. Ja se johtui ihan vaan minun omasta epävarmuudesta. Mies ei kyllä koskaan sanonut ääneen, vaikka kyllä varmasti toivoi että olisin tehnyt kaikenlaista. Mutta aina edettiin niin ettei tarvi tehdä mitään mitä ei halua.... Nyt kyllä ollaan jo päälle kakskymppisiä ja hyväilyt ja suihinotot on kuuluneet seksiin jo kauan.

Mutta jospa miehesi oli vaan ennen niin epävarma? ei oikein tiennyt miten sua pitäisi koskea...
Tai sitten miehesi vaan tosiaan on ollut egoistinen.

[QUOTE="vieras";26641298]Hävettää, mutta itselläni meni jonkun aikaa ennenkuin aloin "tekemään miehelle juttuja". Siis hyväilemään käsillä ja suun kanssa. Tosin alettiin seurustelemaan teineinä, eka vuosi/kaksi meni niin. Ja se johtui ihan vaan minun omasta epävarmuudesta. Mies ei kyllä koskaan sanonut ääneen, vaikka kyllä varmasti toivoi että olisin tehnyt kaikenlaista. Mutta aina edettiin niin ettei tarvi tehdä mitään mitä ei halua.... Nyt kyllä ollaan jo päälle kakskymppisiä ja hyväilyt ja suihinotot on kuuluneet seksiin jo kauan.

Mutta jospa miehesi oli vaan ennen niin epävarma? ei oikein tiennyt miten sua pitäisi koskea...
Tai sitten miehesi vaan tosiaan on ollut egoistinen.[/QUOTE]

Työkaveri olisi halunnut sellaista romanttista suutelua ja hyväilyä ja se olisi riittänyt hänelle. Miehensä taas TUIJOTTI hänen alapäätään suuseksiä antaessaan,ja naista tämä ällötti suunnattomasti.

Meitä on moneen junaan. En minäkään kovin usein anna suuseksiä miehelle,kädellä hyväilen kyllä.

[QUOTE="huh";26641110]eli ei ole mitään esilämmittelyä ollut:( kylmiltään sis tunkenut peniksesnä suoraan koloon ja painanut menemään? ei ihme, ettei seksi tunnu miltään, jos mies käyttää sinua panopuuna ja tyhjää vain kassinsa ja murahtaa tyytyväisenä, ja sinä et saa mitään tyydytystä??[/QUOTE]

Mua taas ei kiinnosta alapään hively sormilla eikä suuseksi, siis ainakaan saavana osapuolena. Eikä oikein minkäänlainen esileikki muutenkaan. Lämpenen yleensä vasta yhdynnän aikana, tylsistyn vaan turhasta alkuvirittelystä. Ja todellakin mieheni osaa tyydyttää ihan ilman käsiään.

Kaikki naiset ja kaikki miehet ei vaan ole samanlaisia.

Yhteistyössä