onkohan miehelläni jotain salattavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja älkää kivittäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

älkää kivittäkö

Vieras
okei, nyt mulle tulee paaaljoon miinuksia tästä :( olen parikin kertaa tutkinut ukon puhelimen! jotenki ollu semmonen fiilis että hällä jotain salattavaa...
oon nähny unia missä pettää ja joskus tulee soittoja ja viestejä oudoista numeroista....
älkää nyt alkako saarnata! pliis :( oon tyhmä, en enää mee miehen puhelimelle....katsoin vaan aina lokitiedot ja sielä ei oo mitään! mies aina poistaa kaikki lokitietonsa...kaikki! ja ku kerran oli kattonu mun puhelinta niin ihmetteli ja epäili että miksi minä poistan...ku yhden ainoan kerran poistin...
oon ehkä vainoharhanen, johtuu ihan siitä ku mies on mustis niin itseki alkaa epäillä ja tulla mustasukkaiseksi....en nyt syytä miestä mutta hän on siis todella mustis ja sitten sitä alkaa miettiä että miksi miksi....ja itsekin sortuu...

Onko tuo lokitietojen poisto sitten yleisesti käsitetty jonkunlaiseksi salailuksi? Minä olen aina melkein päivittäin tyhjentänyt sen ja samoin melkein päivittäin viestit, joita en erityisesti halua säilyttää.

Munkin mies poistaa kaikki tiedot aina ja mä pärisen siitä. En mä kyllä millään tasolla usko, että toi pettää, mutta mä en vaan tajua miksi ne pitää poista...?

mäkään en tajua miks ne pitää poistaa, jos ei ole mitään salattavaa. Jos soittelee vain ns.sallittuihin paikkoihin. Mä en ole ikinä poistanut. Turha toimenpide johon menee turhia minuutteja. Päivittäin! :O

Yhteistyössä