Onkohan meillä sitten kohta mahatauti :x

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Miehen veli oli joulupäivänä kipeä, siis oksutaudissa ja siksi siellä ei käyty viikonloppuna. Tänään mentiin ja olis pitänyt soittaa ensin :headwall:
Mentiin sinne ja riisuttiin muksut, istuttiin siinä jo jonkun aikaa
ja juteltiin niitä näitä kun anoppi kysyi että miksi ette viikonloppuna käyneet, aateltiin tekin olitte kipeinä kun tuo "Liisa"(miehen sisko) oksensi eilen :o kääk...
Aika nopsaan tuli sitten kiirus kotiin :snotty:
Sanoivat vielä että eihän teillä mikään kiire ole, ei heihin ole tarttunut ja samalla appiukko valittaa että mahassa kiertää :|

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
:o
Kyllä mä ainakin ilmoittaisin vieraille jo ennenkun he tulee, jos meillä olis oksennettu edellispäivänä. :/

Toivotaan ettette ehtineet saada tartuntaa
:hug: :hug: :hug:

Jotenkin hassu ajattelutapa nuilla on, Tapanina soittelivat että tuutteko käymään..oltas varmaan menty ellei se veli olisi Joulupäivänä tekstaillut olevansa kipeä..

oliko se niin, että imetys suojaa jollakin tavoin mahataudeilta? vai onko kaikilla vauvoilla sen kuutisen kuukautta enemmän vastustuskykyä? toivottavasti noin pieni kuitenkin säästyisi!

Alkuperäinen kirjoittaja imetätkö ap?:
oliko se niin, että imetys suojaa jollakin tavoin mahataudeilta? vai onko kaikilla vauvoilla sen kuutisen kuukautta enemmän vastustuskykyä? toivottavasti noin pieni kuitenkin säästyisi!

Juu imetän, toivottavasti ainakin tuo pieni säästyy. Eikä tuolla 2-veelläkään ole vielä sitä tautia ollut :$

Alkuperäinen kirjoittaja imetätkö ap?:

Ja jälleen. Ei se vauvan äidiltä saatu vastustuskyky mikään ihmehommeli ole. Suojaa vauvaa niiltä taudeilta joihin äidilläkin on muodostunut vastustuskykyä. Jos ei äidillä ole kyseiseen tautiin mitään vastustuskykyä, ei tietenkään vauvallakaan ole. Tietenkin vauva on sen verran suojassa, että ei itse koskettele mitään pintoja, että jos vanhemmat tajuavat pitää hyvästä käsihygieniasta huolta, se voi suojata jonkin verran. Mutta en ihmettele jos ap on ollut kiukkuinen, jos noin pieni vauva vielä perheessä. Kummallisia ihmiset kun eivät ilmoita tuollaisesta taudista vaan riskeeraavat pikkuisenkin terveyden.

Joskus toivoisin olevani samanlainen kuin nuo miehesi perheen hui-hai-huolettomat, että en pelkäisi mahatautia niin paljon, kuin mitä oikeasti pelkään! Tosin suhtautuvatkohan ko. sukulaiset asiaan samallatavalla silloinkin, jos he ITSE ovat vaaravyöhykkeessä??

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
:o
Kyllä mä ainakin ilmoittaisin vieraille jo ennenkun he tulee, jos meillä olis oksennettu edellispäivänä. :/

Toivotaan ettette ehtineet saada tartuntaa
:hug: :hug: :hug:

Jotenkin hassu ajattelutapa nuilla on, Tapanina soittelivat että tuutteko käymään..oltas varmaan menty ellei se veli olisi Joulupäivänä tekstaillut olevansa kipeä..

No on todella outoa, varsinkin kun teillä on kaks pientä lasta. :/
Mä en varmaan uskaltais mennä kyseiseen paikkaan enää ennenkun olisin varmistanu muutamaan kertaan ollaanko siellä terveitä vai otetaanko vieraat vastaan pää pöntössä tai ämpärissä. :snotty:

Yhteistyössä