Onkohan liian aikaista kysyä, pääsiäisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lihamureketta, jonka välissä keitettyjä kananmunia... Aurinkokiisseliä, persikka-rahkapiirakkaa, mämmiä vaniljajäätelön kanssa, mangorahkaa...Tietysti jossakin välissä riisiä ja kanaa/broileria!
Pääsiäisen iloa ja sullaamunia!

Broileri ja riisi on kuulunut meidän perinteisiin. Onhan siinä niitä pääsiäisen päiviä useampikin, lihamureke uunipotuilla voisi olla toisena päivänä. Ja kolmantena uunilohi... mitkäs perunat sopis parhaiten kyytipojaksi? Rahkapiirakkaa ja ehkä joku imelän makea kakku ja suklaamunat ja mämmi tietenkin. Huh mitä mässäämistä taas luvassa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Suunnittelija:
Broileri ja riisi on kuulunut meidän perinteisiin. Onhan siinä niitä pääsiäisen päiviä useampikin, lihamureke uunipotuilla voisi olla toisena päivänä. Ja kolmantena uunilohi... mitkäs perunat sopis parhaiten kyytipojaksi? Rahkapiirakkaa ja ehkä joku imelän makea kakku ja suklaamunat ja mämmi tietenkin. Huh mitä mässäämistä taas luvassa! :D

Minä tein yhtenä vuonna sitruunaperunoita, mielestäni oli hyviä, mutta lapset ei kauheasti tykänneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:

Minä tein yhtenä vuonna sitruunaperunoita, mielestäni oli hyviä, mutta lapset ei kauheasti tykänneet.

Vautsi, sitruunaperunat olis ainakin mun makuun!

Odotinkin jo tätä :D

En vielä tiedä. Riippuu ihan siitä, tuleeko ottopoika ja likka samana päivänä syömään vai ei. Kala, lammas ja pasha on kuulunut aina meidän pääsiäiseen. Samoin parsa. Nyt vaan en ole missään nähnyt luomulammasta, joten lammas saattaa jäädä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:

Vautsi, sitruunaperunat olis ainakin mun makuun!

Perunalohkoihin tuli sitruunaa, öljyä, suolaa ja timjamia, ja ehkä jotain muuta, en enää muista.

Yhteistyössä