Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Nuorta lammasta ainaki ja paljon hyviä jälkiruokia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suunnittelija:Broileri ja riisi on kuulunut meidän perinteisiin. Onhan siinä niitä pääsiäisen päiviä useampikin, lihamureke uunipotuilla voisi olla toisena päivänä. Ja kolmantena uunilohi... mitkäs perunat sopis parhaiten kyytipojaksi? Rahkapiirakkaa ja ehkä joku imelän makea kakku ja suklaamunat ja mämmi tietenkin. Huh mitä mässäämistä taas luvassa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Suunnittelija:Broileri ja riisi on kuulunut meidän perinteisiin. Onhan siinä niitä pääsiäisen päiviä useampikin, lihamureke uunipotuilla voisi olla toisena päivänä. Ja kolmantena uunilohi... mitkäs perunat sopis parhaiten kyytipojaksi? Rahkapiirakkaa ja ehkä joku imelän makea kakku ja suklaamunat ja mämmi tietenkin. Huh mitä mässäämistä taas luvassa!![]()
Minä tein yhtenä vuonna sitruunaperunoita, mielestäni oli hyviä, mutta lapset ei kauheasti tykänneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Suunnittelija:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Suunnittelija:Broileri ja riisi on kuulunut meidän perinteisiin. Onhan siinä niitä pääsiäisen päiviä useampikin, lihamureke uunipotuilla voisi olla toisena päivänä. Ja kolmantena uunilohi... mitkäs perunat sopis parhaiten kyytipojaksi? Rahkapiirakkaa ja ehkä joku imelän makea kakku ja suklaamunat ja mämmi tietenkin. Huh mitä mässäämistä taas luvassa!![]()
Minä tein yhtenä vuonna sitruunaperunoita, mielestäni oli hyviä, mutta lapset ei kauheasti tykänneet.
Vautsi, sitruunaperunat olis ainakin mun makuun!