onkohan lähtö lähellä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niina

Jäsen
18.05.2004
340
0
16
Viikkoja nyt 36 (vasta). Viikonlopusta lähtien tuntunut paineentunnetta alapäässä, joka ollut päivittäin voimakkaampaa. Välillä tunne kun joku työntäisi kädellä alapäästä (sisäpuolelta). Supistuksia tullut myös päivittäin, eniten iltaisin mutta ei säännöllisesti. Supparit tuntuneet peräaukossa asti, tai näin ainakin luulen tunteneeni. Voisko olla merkkejä lähenevästä synnytyksestä? Pari viikkoa sitten paikat kiinni mutta kohdunkaula pehmentynyt ja vähän lyhentynyt. kiitos jos joku viitsii vastata :)

se voi hyvin olla et lähtö tulee kohta,toi on varmaan nyt se vaihe et ensimmäistä kertaa raskaus aikana iloitsee siitä että sattuu ja tuntuu kun tietää että lähtö on lähellä.onnea sulle viime metreille ja tulevaan synnytykseen.

Mulla oli tollasia tuntemiksia n. rv28 alkaen. Tyttö synty rv38+5 mutta kaikkihan me ollaan erilaisia joten lähtö joko on lähellä tai sit ei. Ilmoitteletko täälä kuinka kävi? Tsemppiä koitokseen :)

Mulla oli myös samanlaisia tuntemuksia viikoilla 36 ja 37, josta lähtien on irronnut ilmeisesti limatulppaa.
Nyt on rv 38+4 ja tänään alkoi suoli tyhjenemään ja selästä juilii, saas nähdä miten kauan kasassa pysytään...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2005 klo 13:21 Jane kirjoitti:
Mulla oli myös samanlaisia tuntemuksia viikoilla 36 ja 37, josta lähtien on irronnut ilmeisesti limatulppaa.
Nyt on rv 38+4 ja tänään alkoi suoli tyhjenemään ja selästä juilii, saas nähdä miten kauan kasassa pysytään...

Vaikuttaisi sinullakin olevan jo todella lähellä synnytys.. onnea ja jaksamista siihen suureen tapahtumaan! Muista nyt nukkua aina kun vaan voit.. synnytys vie uskomattoman paljon energiaa...

Yhteistyössä