Onkohan kukaan mulle kateellinen mistään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asd

Vieras
Olis kiva tietää, onko kukaan ihminen mulle kateellinen mistään minussa tai minun elämässä... tai ihaileeko mun ominaisuuksia. Osais itsekin nähdä itsensä uudessa valossa, jos kuulis, että joku ihailee jotain mun ominaisuutta. Pidän itseäni niin p****na ja typeränä... Olisi mukava joskus saada jostain joku mukava sana, kohteliaisuus tai myönteistä palautetta. Mä itse ihailen lähes jokaisessa tuttavassani jotain asiaa. En ole kateellinen , vaan vain ihailen. Toinen osaa hoitaa lasten riidat kärsivällisesti, toinen tekee hienoja vaatelöytöjä kaupoista, yks tyyppi jaksaa soitella ja pitää yhteyttä kavereihin tosi innokkaasti, yks kaveri jaksaa organisoida perheellensä jännää tekemistä vähän väliä... Mä en löydä itsestäni yhtään hyvää asiaa...

Se on hienoa että hatun noston arvoinen asia jos et ole kateellinen. Mutta miksi haluaisit että joku olisi sulle kateellinen jos se on sinunkin mielestä negatiivinen ja mainitsemisen arvoinen asia ettet ole kateellinen.
Keskity ja ammenna siitä mitä sinulla on äläkä välitä mitä muilla on tai muut osaa.
Jokaisella on jotakin arvokasta ja vaali sitä. Sitä kautta saat itsetuntoasi kohotettua ..ei kenenkään ole hyvä ajatella itsestään noin kun sinä ajattelet.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Se on hienoa että hatun noston arvoinen asia jos et ole kateellinen. Mutta miksi haluaisit että joku olisi sulle kateellinen jos se on sinunkin mielestä negatiivinen ja mainitsemisen arvoinen asia ettet ole kateellinen.
Keskity ja ammenna siitä mitä sinulla on äläkä välitä mitä muilla on tai muut osaa.
Jokaisella on jotakin arvokasta ja vaali sitä. Sitä kautta saat itsetuntoasi kohotettua ..ei kenenkään ole hyvä ajatella itsestään noin kun sinä ajattelet.

Kärjistin, kun sanoin noin. Tarkoitin, että olisi kiva tietää, jos joku näkee minussa jotain hyvää. Kateudella ei paljoa saavuta.

Osaisinkin keskittyä omiin hyviin puoliini, mutta kun en näe niitä. En osaa sanoa mikä minussa on hyvää, mukavaa, positiivista... Tiedän, että olen äiti, vaimo, työntekijä, sisko... Mutta en ole missään niissä kovin ansioitunut. Omista luonteenpiirteistäni tai toimintatavoistanikaan en löydä hyviä asioita. Plääh. Vähän kuivaa, mutta mä vaan tallaan päivästä päivään tällaisena tylsänä suorittajana...:)

Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Kärjistin, kun sanoin noin. Tarkoitin, että olisi kiva tietää, jos joku näkee minussa jotain hyvää. Kateudella ei paljoa saavuta.

Osaisinkin keskittyä omiin hyviin puoliini, mutta kun en näe niitä. En osaa sanoa mikä minussa on hyvää, mukavaa, positiivista... Tiedän, että olen äiti, vaimo, työntekijä, sisko... Mutta en ole missään niissä kovin ansioitunut. Omista luonteenpiirteistäni tai toimintatavoistanikaan en löydä hyviä asioita. Plääh. Vähän kuivaa, mutta mä vaan tallaan päivästä päivään tällaisena tylsänä suorittajana...:)

Ala käyttämään kestovaippoja tai kierrättäämään roskat tarkasti...silloin sä voit kokea tekeväsi jotain hyvää ja joku muukin sen varmasti näkee =)

Mä ainakin teen hyvää ja olen sitä kautta hyvä, kun meillä lapsi on osakestoilija ja kierrätän lasin, metallin, pahvin ja paperin tarkasti.

Lastenvaatteet ostetaan pääsääntöisesti kirppikseltä jne.

Eipä nämä suuressa mittakaavassa kovin isoja asioita ole, mutta mulle on :)

Tarviiko ihminen ihailua jaksaakseen? Mä oon yrittänyt ajatella niinpäin, että ihmiset tykkäävät minusta, koska tuntevat olevansa parempi kuin minä. He saavat minusta voimaa, koska minä olen se joka mokaa eikä he.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Tarviiko ihminen ihailua jaksaakseen? Mä oon yrittänyt ajatella niinpäin, että ihmiset tykkäävät minusta, koska tuntevat olevansa parempi kuin minä. He saavat minusta voimaa, koska minä olen se joka mokaa eikä he.

Tämä on muuten ihan totta! Kun kaverilta kysyy neuvoa, antaa sen kuvan, että itse on hiukan "tyhmempi" ja toiselle tulee "fiksumpi" olo! :)

Mutta että tarviiko ihailua... Kyllä mä ainakin haluaisin jonkun ystävällisen sanan silloin tällöin. Se ilahduttaa kaaaaauan aikaa! Jos joku on mulle ala-asteella sanonut, että mä olen kiva, niin mä muistan sen vieläkin!

Yhteistyössä