Niin... onkohan kukaan ajatellut, että Tehyyn kuuluu muitakin kuin sairaanhoitajia?! Kaikki vaahtoaa sairaanhoitajien työpanoksesta, mutta kyllä tuolla terveydenhuoltoalalla työskentelee muitakin kuin sairaanhoitajia. Meitä on monta ammattiryhmää, jotka työskentelevät ns. päivätöissä, emmekä saa mitään vuorolisiä. Joo, ymmärrän, että lisät maksetaan työstä mitä ei tehdä ns. "normi aikoina". Mua on alkanut vaan ottamaan päähän, ku höyrytään noista sairaanhoitajista. Kyllä siellä tekee moni muukin arvokasta työtä, esim. röntgenhoitajat, labrahoitajat, fysioterapeutit, muutaman vain mainitakseni. Ei tämä kys. työtaistelu koske pelkästään hoitajia ja heidän palkkaustaan!!!!
Ja myönnän ihan näin mustana etten ole kys. paperia allekirjoittanut, ihan jo siitäkin syystä, että olen ollut työmatkalla lähes koko viime viikon ja olen 2 päivää nyt lomalla lasten kanssa kotona. En tiedä olisinko allekirjoittanut vaikka olisin työpaikallakin ollut... joo, olen rikkuri siinä mielessä, mutta olisin tyytynyt jos siihen ekaan palkankorotus tarjoukseen....
Ja myönnän ihan näin mustana etten ole kys. paperia allekirjoittanut, ihan jo siitäkin syystä, että olen ollut työmatkalla lähes koko viime viikon ja olen 2 päivää nyt lomalla lasten kanssa kotona. En tiedä olisinko allekirjoittanut vaikka olisin työpaikallakin ollut... joo, olen rikkuri siinä mielessä, mutta olisin tyytynyt jos siihen ekaan palkankorotus tarjoukseen....