Onkohan keräilijöitä tyhjälle, vanhalle ja lasiselle 1 litran coca cola pullolle ja jos on missä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmmm"

Vieras
Löytyi yhden litran lasinen, vanha coca cola pullo aitan uumenista. Onkohan jossain jotain keräilijöitä jotka voisi olla kiinnostunut tuollaisesta? En viitsi roskiinkaan laittaa ja ei sovi meillä sisustukseen.

Pitäiskö siitä rahaakin saada? Muuten voisit tarjota varmaan jollekin vanhanajan puodille tai vaikka tv-studiolle. En tosin tiedä on niilläkään sille käyttöä, varmaan sattumasta osin kiinni.

Ottajia varmasti löytyy. Ja varmasti löytyy myös ihan maksava ostaja. Huutokaupoissa myydään paljonj vanhoja purnukoita ja muuta keräilytavaraa. Aina löytyy ottajia. Älä roskiin tosiaan heitä.

[QUOTE="vieras";26308155]Pitäiskö siitä rahaakin saada? Muuten voisit tarjota varmaan jollekin vanhanajan puodille tai vaikka tv-studiolle. En tosin tiedä on niilläkään sille käyttöä, varmaan sattumasta osin kiinni.[/QUOTE]

Ei välttämättä mutta tietysti postikulut haluan jos joudun postittamaan. On niin hieno etten kehtaa roskiin laittaa sitä.
Meidän kylällä ei ole vanhan ajan puotia lainkaan. :( Lähinnä ajattelin että eikös noitakin keräillä samalla lailla kuin vaikka postimerkkejä? Että jos joku keräilijä haluaisi kokoelmiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26308193:
Täällä EI osteta/myydä/vaihdeta/varasteta

Olet oikeassa, pahoittelut :)
Itse kun hurahdan aina noihin vanhoihin roippeisiin, niin ihan nuo yksityiskohdat kiinnosti jo sen takia että vois jonkinlaista tietoa antaa ap:lle pullon historiasta, jos vaikka kiikuttaisi sen muualle myytäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26308193:
Täällä EI osteta/myydä/vaihdeta/varasteta

:) En aio sitä täällä myydä, kyselin vain että onko nettisivuja, jotain ryhmää tai jotain minne voisin tarjota tuota. Anteeksi jos tuli myymiskuva. :(

Ellet ap ole kirppikselle viemässä tavaraa muuten, niin ilmoita torissa, huutiksessa tai palstan omalla markkinapaikalla.

Ilman linkkivinkkejä palstalle, ne säännöt, ne säännöt...

Mainitut paikat, etenkin huutis, sisältävät mitä mielikuvituksellisimpia tuotteita muutenkin, ja keräilijät koluavat koko netin harrastuksensa vuoksi kaikkien rompepäivien ohella.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26308234:
Ellet ap ole kirppikselle viemässä tavaraa muuten, niin ilmoita torissa, huutiksessa tai palstan omalla markkinapaikalla.

Mainitut paikat, etenkin huutis, sisältävät mitä mielikuvituksellisimpia tuotteita muutenkin, ja keräilijät koluavat koko netin harrastuksensa vuoksi kaikkien rompepäivien ohella.

Anteeksi, mun ei ollut tarkoitus myydä sitä siis täällä. :( Kyselin vain et tietääkö kukaan onko noille tyhjille lasipulloille olemassa jotain keräilijöitä. Kun esim. postimerkkien keräilijöillä on oma nimi (jota en muista).

[QUOTE="aloittaja";26308244]Anteeksi, mun ei ollut tarkoitus myydä sitä siis täällä. :( Kyselin vain et tietääkö kukaan onko noille tyhjille lasipulloille olemassa jotain keräilijöitä. Kun esim. postimerkkien keräilijöillä on oma nimi (jota en muista).[/QUOTE]

Ei toki, en sua 'ojentanutkaan', vaan pullosta kiinnostunutta kyselijää.
Nou hätä, kyselijälläkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26308266:
Ei toki, en sua 'ojentanutkaan', vaan pullosta kiinnostunutta kyselijää.
Nou hätä, kyselijälläkään :D

:) Jos joku tietää jotain nettisivua jos tuollaisten keräilijöillä on niin otan vastaan.
Pullo on läpinäkyvää lasia, litran kokoinen ja valkoisella teksti coca cola. En ole myymässä vaan etsin keräilijää joka haluaa sen kokoelmiinsa. Pääsisi sitten kavereiden joukkoon tuo pullo. Se on surullisen näköinen tuolla kirjahyllyssäni kun sen kirjakaverit on eri materiaalia kuin se. Se haluaa vain kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26308374:
Suomi24lla on ainakin keräilijöiden palsta. Pullo ei kauhean vanha ole jos on jo kirkasta lasia, mahdollisesti 20-max.50v, mutta eiköhän sille koti löydy :)

Kiitos. Empäs ajatellut koko sivustoa kun en siellä normaalisti käy. Nyt kävin sen tatuointikeskustelun lukemassa. :D Voi apua...

Minullekin voi pistää yksityisviestiä...
tosin en ihan intohimoisten colapullokeräilijöiden kohderyhmään kuulu.

Suomenkielinen etiketti?
1970-luvulta?

Vai pelkkä Cocacola allakiemuroineen?

:)

Mä laitan kuvan tänne saunan jälkeen niin saatte sit kertoa mulle mistä sille löytyy koti. Sille pitää olla kaveri olemassa muuten mä juon sille kaljapullon tyhjäks kaveriks tuonne hyllyyn. Etikettiä siinä ei ole, lukee suomeksi vain että kasvisuutejuoma. Tuskin se kovin vanha on mutta ihan hieno. Maljakoks eka meinasin mutta oon allerginen kaikille kukkasille joten ei sekään oikein käy.

[QUOTE="aloittaja";26308482]Mä laitan kuvan tänne saunan jälkeen niin saatte sit kertoa mulle mistä sille löytyy koti. Sille pitää olla kaveri olemassa muuten mä juon sille kaljapullon tyhjäks kaveriks tuonne hyllyyn. Etikettiä siinä ei ole, lukee suomeksi vain että kasvisuutejuoma. Tuskin se kovin vanha on mutta ihan hieno. Maljakoks eka meinasin mutta oon allerginen kaikille kukkasille joten ei sekään oikein käy.[/QUOTE]

Yhdellä tyttäristäni on isohko colatälkkien kokoelma eri puolilta maailmaa.
Pulloja sen sijaan vain muutama ja ne eivät kovin korkealla prioriteeteissaan..

Valitettavasti myös on niin, että tölkeillä ei juurikaan rahallista arvoa.
Aidosti vanhalla colapullolla sen sijaan on eli pitäisi löytää moiselle Oikea Koti.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26308234:

Löysää nutturaas kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26309730:
Eihän nuo lasipullot ole edes kovin vanhoja,siis ne viimeisimmät.

Sitä ajattelinkin ettei mikään arvolöytö ole mutta musta kiva. En laita roskiin, etsin sille uuden kodin. Oiskohan tuo jotain 10-20-vuotta vanha? Kun oli sellaisessa laatikossa missä oli about 15-20-vuotta vanhoja tavaroita.

Yhteistyössä