Onkohan kaikilla muilla tämmöinen ystävä?

Jolle voit soittaa melkeinpä milloin vain ja purkaa sydäntäsi ja ymmärtää jos joskus soitat vaan sen takia, että tarviit kuuntelijaa. Jolle voit kertoa niin iloista kuin suruistakin. Joka ymmärtää, jos sanot että nyt vituttaa, etkä jaksa näytellä muuta. Jonka kanssa ei tarvitse olla muutakuin oma itsensä.

Miulla ei ole.

:/
 
Tilli
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jolle voit soittaa melkeinpä milloin vain ja purkaa sydäntäsi ja ymmärtää jos joskus soitat vaan sen takia, että tarviit kuuntelijaa. Jolle voit kertoa niin iloista kuin suruistakin. Joka ymmärtää, jos sanot että nyt vituttaa, etkä jaksa näytellä muuta. Jonka kanssa ei tarvitse olla muutakuin oma itsensä.

Miulla ei ole.

:/
Niin no ei kai kukaan pelkästään sun "lepotuoliksi" ala, kyllä sen pitäis olla vastavuoroista. Tuosta käy ilmi että sinä tarttisit vaan likaämpäriä johon voit ajasta ja paikasta riippumatta pullauttaa pahan mielesi. Ei kukaan sellaista ystävää halua ja monilla kuitenkin ikävä kyllä sellaisia on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jolle voit soittaa melkeinpä milloin vain ja purkaa sydäntäsi ja ymmärtää jos joskus soitat vaan sen takia, että tarviit kuuntelijaa. Jolle voit kertoa niin iloista kuin suruistakin. Joka ymmärtää, jos sanot että nyt vituttaa, etkä jaksa näytellä muuta. Jonka kanssa ei tarvitse olla muutakuin oma itsensä.

Miulla ei ole.

:/
Niin no ei kai kukaan pelkästään sun "lepotuoliksi" ala, kyllä sen pitäis olla vastavuoroista. Tuosta käy ilmi että sinä tarttisit vaan likaämpäriä johon voit ajasta ja paikasta riippumatta pullauttaa pahan mielesi. Ei kukaan sellaista ystävää halua ja monilla kuitenkin ikävä kyllä sellaisia on.
No en kyllä ihan tarkottanu mitään paskaämpäriä, sori jos sait sen kuvan. :(
Onneks osa ymmärsi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
No meillä se toimii kyl vastavuorosesti, soitellaan toisillemme jos joku nyppii.. tai tulee jotain ilosia juttuja, ollaan muutenkin tosi paljon tekemisissä
No siis just tätä tarkoitinkin! Ole onnellinen, sulla on paljon enemmän kuin mitä monilla ikinä...
 
juu
Mies- mun paras ystävä, mun tuki, mun rakastaja ja lapsieni isä. Hän on ainoa jolle kykenen kaiken kertomaan ja saan olla juuri sellainen kuin olen.

Toki yksi ystäväkin löytyy joka jaksaa aina kuunnella; mutta olen kuitenkin hiukan varautunut hänen seurasssaan aina. En osaa olla "ihan täysin oma itseni", itkeä silmiä päästä tms. Enkä halua hänelle marista kaikesta koska tiedän että hänelläkin on omat ongelmansa ja mun marinat joskus tuntuu niin turhilta niiden rinnalla. Mies osaa suhteuttaa juttuni - vaikka sitten vaan menkkavitutukseen liittyviks.
 
Hei!
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jolle voit soittaa melkeinpä milloin vain ja purkaa sydäntäsi ja ymmärtää jos joskus soitat vaan sen takia, että tarviit kuuntelijaa. Jolle voit kertoa niin iloista kuin suruistakin. Joka ymmärtää, jos sanot että nyt vituttaa, etkä jaksa näytellä muuta. Jonka kanssa ei tarvitse olla muutakuin oma itsensä.

Miulla ei ole.

:/
Niin no ei kai kukaan pelkästään sun "lepotuoliksi" ala, kyllä sen pitäis olla vastavuoroista. Tuosta käy ilmi että sinä tarttisit vaan likaämpäriä johon voit ajasta ja paikasta riippumatta pullauttaa pahan mielesi. Ei kukaan sellaista ystävää halua ja monilla kuitenkin ikävä kyllä sellaisia on.
Ap varmaan tarkoitti, että tuo toiminta ois myös vastavuoroista...? Ei kannata olla niin tyly heti aamusta :(.

Mulla on viisi tuollaista ystävää + mies, en tosin läheskään aina "kuormita" heitä vaan funtsin jutut itse kuntoon, mutta tykkään kuunnella, ja tieto tuollaisten ihmisten olemassaolosta helpottaa oloa jo itsessään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Mie en ees miehelle pysty kertomaan kaikkea. Nytkin ollu eilisestä lähtien niin paska olo, itkettää jne. ja pitää vaan näytellä että kaikki ok...
mikset pysty kertomaan? Kertooko mies sulle,jos hänen mieltään painaa jokin? :hug:
En tiiä, jotenkin se on niin vaikeeta. Kyllä mies joskus saattaa kysyä että väsyttääkö kun näkee että itkeskelen tai jotain, mut tuntuu ettei se ymmärrä jos alan "purkautua".
Eikä mieskään liiemmin avaudu.
Tästä saa semmosen kuvan niinku meillä ois tosi pinnallinen avioliitto...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Mie en ees miehelle pysty kertomaan kaikkea. Nytkin ollu eilisestä lähtien niin paska olo, itkettää jne. ja pitää vaan näytellä että kaikki ok...
mikset pysty kertomaan? Kertooko mies sulle,jos hänen mieltään painaa jokin? :hug:
En tiiä, jotenkin se on niin vaikeeta. Kyllä mies joskus saattaa kysyä että väsyttääkö kun näkee että itkeskelen tai jotain, mut tuntuu ettei se ymmärrä jos alan "purkautua".
Eikä mieskään liiemmin avaudu.
Tästä saa semmosen kuvan niinku meillä ois tosi pinnallinen avioliitto...
mä ottaisin tuon asian ihan puheeksi miehen kanssa ja sanoisin suoraan,että nyt tuntuu niin pahalta ja tarviin nyt jotakuta joka kuuntelee, ja kertoisin ihan rohkeasti mikä mieltä painaa. Yleensä mä jälkeenpäin pahoittelen mihelleni,kun "joutuu" kuuntelemaan mun tilityksiä :D
 
äiti38
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Mie en ees miehelle pysty kertomaan kaikkea. Nytkin ollu eilisestä lähtien niin paska olo, itkettää jne. ja pitää vaan näytellä että kaikki ok...
En minäkään pysty! Mieheni ajattelee asioista niin tyypillisen miesmäisesti ja myös ahdistuu ja siten myös ärsyyntyy, jos alan purkaa sydäntäni. Onneksi on yksi hyvä ystävä, jolle voi kertoa kaikesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti38:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Mie en ees miehelle pysty kertomaan kaikkea. Nytkin ollu eilisestä lähtien niin paska olo, itkettää jne. ja pitää vaan näytellä että kaikki ok...
En minäkään pysty! Mieheni ajattelee asioista niin tyypillisen miesmäisesti ja myös ahdistuu ja siten myös ärsyyntyy, jos alan purkaa sydäntäni. Onneksi on yksi hyvä ystävä, jolle voi kertoa kaikesta.
Joo tätä miekin pelkään, että mies ahdistuu jos tietää miten paha olo mulla välillä on. Se kun on muutenkin semmonen murehtija, niin viiti oikeestaan lisää kuormittaa.
 
vieras
Mulla on 3 sellsta ystävää joiden seurassa voin olla täysin oma itseni. Mutta en mä niille kaikkea sontaa niskaan kaada, joskus vaan. Kiitos mun ystäville. Niin ja miehelle myös voin kaiken kertoa! Mut jos mies jurppii niin valitan mieluummin ystäville ;)
 

Yhteistyössä