Onkohan järkee tehdä rikosilmoitusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViVa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViVa

Aktiivinen jäsen
20.10.2007
1 506
0
36
Eli eilen huomasin että autosta on kumi puhjennut.. No,tänään vietiin korjaamolle ja sielä sanoivat että on selkeesti puukolla viilletty rengas,eikä oo mikään lapsi ollut vaan kunnolla voimaa vaatii..
Ja siis ihan tuossa meijän omalla autopaikalla on tää tapahtunut.

Niin mietin vaan että kannattaakohan tehdä ilmotusta? Kun eikai ne kuitenkaan voi mitään tehdä..? Mut eikai siitä toisaalta haittaakaan oo.

Mulla kävi tietty heti mielikuvitus lentelemään,ja mietin jos olikin joku henk. koht. mulle tarkotettu tuo homma.. ja ens yönä en sitten taidakkaan nukkua.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko citymaasturi?

Citymaasturin kulutus on yllättävän pientä ja koska ovat uusia, ovat myös vähäpäästöisiä jne jne Isosta koosta huolimatta.

ja jos bensan kulutuksessa vertaa uutta citymaasturia johonmkin vanhaan koslaan, se vanha kottero saastuttaa ja kuluttaa huomattavasti enemmän..

Ok. Aattelin että olisko ollu nää inkkarit liikenteessä. Mutta todennäköisesti joku teinipoika kännipäissään.

Niinpä,niin sitä just mietin että tuskin sitä kukaan koskaan kiinni saa. Ja millä todistaiskaan että kuka se on ollut.
Mutta kai mä ainakin ma. soitan sinne laitokselle.. jos se kauheen iso homma se ilmoitus tehä ni sit saattaa jäädä.

Mulle on kans käynyt noin!
Joku terrorisoi mun autoa jatkuvasti parin kk ajan: Lukkoihin oli tungettu purkkaa tms, lumisella kelillä ikkunoihin kirjoiteltu törkeyksiä ja lopulta rengas viilletty rikki... Hassuinta oli että muutinkin tossa välissä ja sama jatkui jonkun aikaa uudessa paikassa, jonkun olin tainnut kovasti suututtaa :whistle:
En tehnyt rikosilmoitusta, renkaan viiltämisen jälkeen kyllä ajattelin että seuraavaksi ilmoitan poliisille mutta siihen tuhotyöt sitten loppuikin onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:
Onko citymaasturi?

Citymaasturin kulutus on yllättävän pientä ja koska ovat uusia, ovat myös vähäpäästöisiä jne jne Isosta koosta huolimatta.

ja jos bensan kulutuksessa vertaa uutta citymaasturia johonmkin vanhaan koslaan, se vanha kottero saastuttaa ja kuluttaa huomattavasti enemmän..

Näinpä,mutta köyhällä ei oo varaa citymaasturiin :D
20v vanha kottero meillä..

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Mulle on kans käynyt noin!
Joku terrorisoi mun autoa jatkuvasti parin kk ajan: Lukkoihin oli tungettu purkkaa tms, lumisella kelillä ikkunoihin kirjoiteltu törkeyksiä ja lopulta rengas viilletty rikki... Hassuinta oli että muutinkin tossa välissä ja sama jatkui jonkun aikaa uudessa paikassa, jonkun olin tainnut kovasti suututtaa :whistle:
En tehnyt rikosilmoitusta, renkaan viiltämisen jälkeen kyllä ajattelin että seuraavaksi ilmoitan poliisille mutta siihen tuhotyöt sitten loppuikin onneksi.

oho,aika pelottavaa.. Kun mulla jo tosta yhestä jutusta alko mielessä pyörii että kuka se vois olla. Vaikka luultavasti kuitenkin vaan joku tuntematon sekopää asialla. Ei oo mitään ihan parasta seutua tää missä asutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
tee vaan ilmoitus, jos vahingossa jäiskin kiinni lähettyvillä samanmoisista toiuhuista. Ilmoituksen saa tehtyä netissäkin ;)

aijaa.. pitääpä katsoa. Ei mitään tietoa tämmösistä kun en oo koskaan ilmotusta tehnyt

Mitä vakuutuksia teillä on? Korvaako auton vakuutus ilkivaltaa? Omavastuun osuus? Kuitenkin se, että jos on mahdollista saada vakuutuksesta korvausta, vaatii rikosilmoituksen tekemisen.

Yhteistyössä