onkohan ihmisiltä hämärtynyt tuo

• Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti
vv
normaalipainon raja?
kun nykyään normaalipainoisiakin nimitetään anorektikoiksi ja ylipainoiset eivät huomaa omia läskejään.
ja kaiken huippu on ylipainoiset joiden pitää ylpeillä hoikilla lapsillaan :headwall:

Minä olen huomannut, että ihan normaalipainoisia moititaan ylipainoisiksi, lihaviksi ja läskeiksi, juuri tällä viikolla jotain laulukilpailuun osallistunutta tyttöä täälläkin arvosteltiin noilla sanoilla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Ei pliis tätä enää... :headwall:

Mikä ihmeen ylipainoisia vihaavien harmaiden parvi tänne on pesiytynyt?! |O
en todellakaan vihaa ylipainoisia enkä todellakaan ole haukkunut ketään,,mutta ihmettelen miten heillä on oikeus haukkua minua liian laihaksi (BMI 19)

Rukoilijasirkka
Ois niin kiva kun kukaan ei tulis aukomaan päätä toisten ulkonäöstä, ihan oikeesti. Mä en ainakaan jaksa kuulla olevani luukasa tai pojan näköinen.

Ei ihmiset kaipaa arvostelua painostaan, jokaisella on se peili ja jokainen itse päättää, minkäkokoisena viihtyy.

Jos ap sun bmi on 19 niin et ole normaalipainoinen- vaikkei se kyllä oikeuta haukkumaan ketään, siinä olen samaa mieltä.

Mutta jotenkin kai kuvitellaan ettei hoikat/laihat ihmiset loukkaannu jos joku siitä huomauttaa, tai että heitä sopii arvostella enempi.

vieras mies
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en todellakaan vihaa ylipainoisia enkä todellakaan ole haukkunut ketään,,mutta ihmettelen miten heillä on oikeus haukkua minua liian laihaksi (BMI 19)
Eli tissit kirurgisesti, bueno!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras mies:

Haista sinä pitkä paska. Ja osta ittelles jostain pippeli.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksei bmi 19 ole normaalipaino?
Mulla on 18,6 ja olen kyllä ihan normaalipainoinen.
Mä en oikeasti hei tahdo änkätä. Ei se mullakaan kahtakymmentä ylitä, mutta sen 'virallistakin virallisemman' taulukon mukaan kaikki alle 20 on alipainoisia. 20- 22 on se 'normaali'.
Mutta siinä ei otetakaan huomioon sitä kyseiselle henkilölle 'normaalia' painoa.

Haista sinä pitkä paska. Ja osta ittelles jostain pippeli.
*kops* :LOL:

ap

mulla on kauniit pyöreät B-kupin rinnat enkä edes haluaisi isompia :p
miehet eivät ikinä ole haukkuneet eikä huomautelleet rinnoistani, naiset kylläkin :)

normipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
normaalipainon raja?
kun nykyään normaalipainoisiakin nimitetään anorektikoiksi ja ylipainoiset eivät huomaa omia läskejään.
ja kaiken huippu on ylipainoiset joiden pitää ylpeillä hoikilla lapsillaan :headwall:
Pn hämärtynyt kun niin monet nuoretkin niin lihavia. Samoin nelikiloista ja yli pidetään normaalina ja normivauvaa pienenä.

Miksei bmi 19 ole normaalipaino?
Mulla on 18,6 ja olen kyllä ihan normaalipainoinen.
Koska BMI-taulukoiden mukaan BMI 20-25 on normaalipainoinen. Sen alle on alipainoinen ja sen yli on ylipainoinen.

Sori nyt vaan jos joku veti palkokasvit nenuunsa mun ekasta kommentista. Mut oikeesti, eiks näitä lihavuusaiheisia ylipainoisten haukkumisketjuja ole ollut täällä nyt muutaman päivän aikana jo enemmän kuin tarpeeksi? Vaikka kuinka alkuperäiset harmaat aloittajat sanois, että "ihan vaan uteliaisuudesta kysyn" tms, niin kyllä kaikissa näissä lihavuutta käsittelevissä ketjuissa on ollut v*ttuilu taustalla. Niin infantiilia kuin sellanen onkin.

Eihän näitä tietenkään tarvii lukea, jos ei halua. Ihmetyttää vaan, et mikä ihmeen pakkomielle toisten ihmisten paino tuntuu joillekin harmaille olevan.

Rukoilijasirkka
"Normaalipainoisen painoindeksi on välillä 18,5 - 24,9. Nämä viiterajat soveltuvat parhaiten 18-60 -vuotiaille aikuisille. "

Näin ainakin tuolla yhdellä sivulla sanottiin, jossa oli toi indeksilaskuri.
http://www.tohtori.fi/?page=2381134

"Normaalipainoisen painoindeksi on välillä 18,5 - 24,9. Nämä viiterajat soveltuvat parhaiten 18-60 -vuotiaille aikuisille. "

Näin ainakin tuolla yhdellä sivulla sanottiin, jossa oli toi indeksilaskuri.
http://www.tohtori.fi/?page=2381134
No mun neuvolantädillä on sitten eri taulukko.

Enivei. :)

normipainoinen
Ois niin kiva kun kukaan ei tulis aukomaan päätä toisten ulkonäöstä, ihan oikeesti. Mä en ainakaan jaksa kuulla olevani luukasa tai pojan näköinen.

Ei ihmiset kaipaa arvostelua painostaan, jokaisella on se peili ja jokainen itse päättää, minkäkokoisena viihtyy.
Sä et ole pojan näköinen vaan kaunis siro nuori nainen.

Wide

Harmaantuneiden parvi :) Hyvin näyttää tietävän miten saa eri hymiöitä..Mustu jos olet tuota mieltä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
normaalipainon raja?
Pn hämärtynyt kun niin monet nuoretkin niin lihavia. Samoin nelikiloista ja yli pidetään normaalina ja normivauvaa pienenä.
mun kuopukseni oli 4500g ja oli ihan normaali,,pituuttakin oli 57cm

Yhteistyössä