Onkoha mitää mahollisuuksia, Kuitti kadoksissa!

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Alle viikko sitten ostetut kengät. 3 kertaa on niitä käytetty. Nyt ne on rikki, päkiän kohalla kengän sivulla on reikä. Just siint kohasta kenkä "taittuu" vähän kun normaalisti kävelee.

Oli tarjoukset ja kengät sai halvalla. Tää koko oli ainut.
Kuittia en löydä mistään. Ei oo miun kuitti kasassa :headwall: roskiksenkii pengoin.

Onko ihan turhaa lähtee valittamaan kun kuittia ei kert oo??
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yleensä ale tuotteella ei palautus tai vaihto-oikeutta

Näinhän se on mutta kannattaa silti valittaa! Kerran ostin housut alesta ja eka pesun jälkeen toinen lahe oli kymmenen senttiä pidempi kuin toinen, eka myyjä sanoi että voi voi mutta toiselle myyjälle valitin niin sanoi että viallinen tuote vaihetaan aina!
 
jokaisella firmalla ja liikkeellä on TUOTEVASTUU!!!

Lompsi sinne ja pyydä uudet kengät...jos tulee ongelmia uhkaa kuluttaja asiamiehellä koska se on sun oikeus,vedoten tuotevastuuseen :))
 
Monissa liikkeissä fiksusti ilmoitetaan että aletuotteilla ei vaihto- tai palautsoikeutta mutta mahdolliset tuotevirheet tietenkin käsitellään.
Eli kannattaa kysyä!
 
Ihan käteisellä.
mineen tajuu missä se kuitti voi olla. Kaikki kuitit ain laitan samaan läjään (ja koskaa en oo sit niit tarvinnu ) muta nyt sit ku tartteis ni ei se vaa oo missään |O :kieh: :headwall:
sampperin sampperi :kieh:

Jos miä vaa soitan sinne ja kysyn. Kunhan numeron jostai löydän. Ei huvittais kipeenä lähtee siel käymää ihan huvin vuoks.
 
Anttilasta. Jotkuu päiväthän siel oli ja kauheesti kaikkii tarjouksii. Mokkanilkkurit, norm.hinta tais olla 39.90e ja nyt ne oli 15e.
Ostin toisetkii äitille lahjaks. Just soitin ja kysyin et onks käyttäny ja onko niis mitää vikaa. Sano vaa et ei niissä mitää näy, jotai vähä vaaleempii kohtii mut ei oo mitää reikii ym. Mut ei oo viel käyttänykkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Anttilasta. Jotkuu päiväthän siel oli ja kauheesti kaikkii tarjouksii. Mokkanilkkurit, norm.hinta tais olla 39.90e ja nyt ne oli 15e.
Ostin toisetkii äitille lahjaks. Just soitin ja kysyin et onks käyttäny ja onko niis mitää vikaa. Sano vaa et ei niissä mitää näy, jotai vähä vaaleempii kohtii mut ei oo mitää reikii ym. Mut ei oo viel käyttänykkää.

Käytitkö plussakorttia? Sillähän se ostos löytyy koneelta äkkiä.
 
Käytin plussakorttia mutta eipä sitäkään tarvittu.
Oli siis niin mainio asiakaspalvelu että!!
Sanoin heti kättelyssä että kuitti on kadoksissa,
no eipä mitään. Soitti johokii ja kysyi että haluanko käyttää niitä rikkinäisiä vai haluaisinko uudet?
Kun olin leukani lattialta kerännyt, sain sanottua että no uudethan ne ois kyllä hyvät. Onhan tuossa reikä.
Meni minutti ja myyjä toi uudet kengät ja toivotti hyvää päivänjatkoa!

Moon vielkii ihan ymmyrkäisenä.
 
No noin sen piti mennäkin. Ei kuittia tarvita, jos _tuotteessa_ on vika.

Kaupoilla ei ole velvollisuutta ottaa käypää tavaraa takaisin, se on monen liikkeen itse antama lisäetu kuluttajalle.
Mutta siis viallista tuotetta tämä ei koske. Huonolla tasolla monien kuluttajansuojatietous, mistä se johtuu?!
 

Yhteistyössä