onko yves-rosherilla mitään hyvää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grape
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Grape

Vieras
Onko teidän mielestä siellä ylipäänsä mitään mitä kannattaa tilata/ostaa? shamppoot? meikit? voiteet? tuoksut? onko teillä yhdestäkään tuotteesta positiivista kokemusta? jos on, niin mistä?

Ne mansikan,vadelman,karhunvatukan,vanilijan ym.tuoksuiset suihkugeelit ovat ihania,mutta muuta en sieltä tilaisi...Loppui pitkä asiakassuhde siihen puotiin viime kesänä,ihan niiden tuotteisiin ja tapaan toimia meni käämi.

Mä tykkään kyllä. Tosin mitään shampoita/hoitoaineita en oo pahemmin tilannu. Tuoksut, voiteet ja suihkugeelit on ihania. Oon rakastunu niihin hedelmä/marjatuoksuihin. Ja mun 6v. pikkusiskokin on ihan in lööv =)

Minäkin oon jättäny Y.Rocherin vähemmälle. Tuli kirje sieltä eilen,mut roskiin pistin. :D
Avonilta mulla nyt shampoota,hoitoainetta,kasvojen puhd. aineita,rasvaa...
Kaupanki ostan toisinaa(Nivea,Dove on ihan hyviä) kun en aina Avonilta tilaa kaikkea. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Grape:
en oo ikinä kuullutkaan avonista, mutta oriflamelta olen joskus tilannutkin, siellä ihan kivoja luomivärejä.

Kerta se ensimmäinenkin täältä löydät kaikkea
http://www.avon.fi/PRSuite/home/home.jsp

Jalkavoide on must! Aina silloin tällöin tilaan, just noita lasten omppushamppoita tai Hamamelisin juttuja. Kasvojen puhdistusjutuissa olen ollut enemmän tyytyväinen YR:n tuotteisiin kun Oriflamen.

Ainut mitä koko lafkasta saa hyvää niin on se tuoksu Ming Shu. Meikäläinen joka ei siedä minkään hajusia tuoksuja, kun saan aina heti päänsäryn, niin tuota voin kyllä käyttää ja tuoksuu hyvälle.

Mä tykkään todella paljo joistain heiän tuotteista, esim yks yövoide (en muista merkkiä) on aivan ihana. Ja luminellen peitepuikko on tähän mennessä kokeilemistani tuotteista paras mun silmän alusille, se on tarpeeksi vaalea.
Sit nää hajuveet on kyllä kivoja kans. :)
On joku 2in1 käsivoidekin aivan ihana.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Grape:
en oo ikinä kuullutkaan avonista, mutta oriflamelta olen joskus tilannutkin, siellä ihan kivoja luomivärejä.

Kerta se ensimmäinenkin täältä löydät kaikkea
http://www.avon.fi/PRSuite/home/home.jsp

ai että nyt tuli houkutus ostaa tuolta jotain.. mutta miten sieltä oikein tilataan,, en oikein saanut mitään tolkkua? voiko sieltä jonkun kuvaston tilata? vai pitääkö rekisteröityä tai jotain?

Se Ming Shu on mielestäni aivan kamalan hajuista, kääntää vatsaa.. niin ne on maut erilaisia, mutta ruiskukkasilmämeikinpoistovesi (kaksvärinen neste) on tosi hyvä.