Onko yleistäkin että tietyn kauppaketjun asiakkuus yhdistetään sosiaaliseen asemaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joo mä joudun vähän haaveilemaan et sais isommin ja ostettua itelle käteisellä talon. Siis kato mulla luottotiedot menny jo nuorena. Ni vuokrakämppää vaikee saada aina tulee sori ei luottotietoi et saa. Mä vähän lyhennän koko ajan ja vuoden 25 tammikuun eka pitäisi tulla. Mä oon viimeset neljä vuotta maksanut säntillisesti jokaisen vuokran ja ei mun kämppä tuhoudu ku mulla pieni tytär ni ei se vois asua sikolätissä joten kämpän tuhoaminenkaan ei ole mielessä varma vuokranmaksu mut ei kelpaa ykskin asunto oli tarjolla se heti sanoi mulle ei luottotietoi ei kämppää ja siellä se on kolmatta kuukautta tyhjillään. Tai ainakin se on jäännyt sinne vuokrataan sivustolle. Syy miksi mulle aikoinaan tuli vuokrarästei oli et mä olin niin sekas et luulin et kaikki on ilmaista ja mikään ei enään maksa mitään. Ja luulin et kaikki rikollisuus hävinnyt jätin jopa huoletta ihan uuden pyörän ulos lukitsematta mut niin vain sekin pöllittiin mut olin niin omissa sfääreissä et sillekin keksin jonkun selityksen. Mut paljon oli epäjohdonmukaisuutta omassa toiminassa. Ku joskus kun on rahasta tiukkaa ni katon tarkkaan tilin saldon ettei se ylity ko se olis sitten noloa siinä kassalla olla varaton eikä saa niitä mukaansa
Luulisi kelpaavan kun on ”varma” vuokranmaksaja? Eikö vuokran maksua voi siirtää suoraan tuen maksajan tililtä vuokranantajalle? Olettaen että saat tukea….
 
9MM
Luulisi kelpaavan kun on ”varma” vuokranmaksaja? Eikö vuokran maksua voi siirtää suoraan tuen maksajan tililtä vuokranantajalle? Olettaen että saat tukea….
No siis kyl mä itse maksan vuokran joo eläkkeellehän mut määrättiin joten ei tarvii ees lippulappuja täytellä. Toimeentulotukea en edes saa liian hyvät tulot. Välillä tulee enempi rahhoo ja välillä tiukempaa. Mut kyl mä ekaks maksan vuokran. Mut ymmärrän kyllä kun lehdissä on jatkuvasti kuvia tuhotuista vuokrakämpistä. Mut eläke on varma toisinkuin työtulo kun työt voi nykyään loppua milloin vaan kun säästöjä haetaan. Esim tuttu vuokras kämppää "kunnolliselle"opettajalle jolla oli luottotiedot kunnossa ja sil lapsi mut niin vaan jätti vuokrat maksamatta. Ja juu siinä asuu nyt hyvä kaveri ollut jo muutaman vuoden siinä.
 

Yhteistyössä