Onko yleistäkin että tietyn kauppaketjun asiakkuus yhdistetään sosiaaliseen asemaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kovin tutun kuuloista - paitsi että minulla ei yleensä ole vaimoa mukana. Siitä on sekin etu, että voi keskustella kevyesti vastaan sattuvien tuttujen nuorten naisten kanssa (ja joskus tarjota heille apuakin).

Kas, tuttuja
Mäkin kärkyn siellä naisten hygienia hyllyvälissä ja odotan, että joku kaunis daami pyytää minua nostamaan jotain ylähyllyltä. :giggle: Ja vaimo valittaa, että miksi mulla meni kaupassa taas niin kauan...
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Mihin sitä salakuvaamista tarvitaan? Olen muutaman kerran pyytänyt mielijohteesta tuttua naista poseeraamaan kuvaa varten (kun ovat olleet erityisen "kuvauksellisia"), vielä koskaan ei ole tullut kieltävää vastausta. Tosin en ole yrittänytkään kuvata keski-ikäisiä omaan olemukseensa tyytymättömiä naisia.
Älä nyt ole niin kiihkeänä puolustelemassa, vitsiähän mä vaan veisasin.🫣😁
 
Mäkin kärkyn siellä naisten hygienia hyllyvälissä ja odotan, että joku kaunis daami pyytää minua nostamaan jotain ylähyllyltä. Ja vaimo valittaa, että miksi mulla meni kaupassa taas niin kauan...
Mä menen hyllyväliin ja otan väärää miestä kädestä kiinni ja vedän ja hoputan. Kun pääsen kaupasta ulos niin menen tuntemattoman miehen kyytiin ja valitan korkokengistäni.😂

t. näin kävi for real!😂
 
  • Haha
Reactions: KalaMies
9MM
No tuo kolahti, että kiertelee vaikka ratikoilla ja juopotella samalla.

Tarkoitin just sitä kun en oikein välitä noista ko. juomista. Oon joku friikki!
No ei se oo itseis tarkoitus aina juoda. Mut jotenkin se oli kivaa maisemat vaihtui ratikassa tykkään erityäin paljon vanhasta arkkitehtuurista ja samalla aina välillä höpistä jotain. sellaista huoletonta menoa kaunis kesäpäivä ja lämmin. Tykkään juuri eniten kesästä se aurinko lämmittää mieltä kummasti. Voithan sä ottaa sinne ratikkaan liiköripullon ja imailla sitä 😁 höh hernesaaresta oli kaksio alle 800€ nakutin sinne mut niin varmaan tuhannet muutkin sieltä nyt noin halvalla koskaan saa se oli joku outo poikkeus. Mut joskus sellanen päämäärätön ratikalla seilaaminen on kivaa nyt ei oo pitkään aikaan tehnyt sitä. Hyppää aina vaan uuten ratikkaan voi löytää kummia paikkoi ja uusia komeita on jotkut talot ja saa fiiliksen et tuolla olisi kiva asua. Lottootko sä koskaan? Ite pitkästä aikaa ostin kymmenen rivin kimpan ja vähän haaveilim voitosta. Todellisuus oli se että vain yksi numero oli oikein😂 eipä tarvii sitäkään taas vähän aikaan tehdä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
No ei se oo itseis tarkoitus aina juoda. Mut jotenkin se oli kivaa maisemat vaihtui ratikassa tykkään erityäin paljon vanhasta arkkitehtuurista ja samalla aina välillä höpistä jotain. sellaista huoletonta menoa kaunis kesäpäivä ja lämmin. Tykkään juuri eniten kesästä se aurinko lämmittää mieltä kummasti. Voithan sä ottaa sinne ratikkaan liiköripullon ja imailla sitä höh hernesaaresta oli kaksio alle 800€ nakutin sinne mut niin varmaan tuhannet muutkin sieltä nyt noin halvalla koskaan saa se oli joku outo poikkeus. Mut joskus sellanen päämäärätön ratikalla seilaaminen on kivaa nyt ei oo pitkään aikaan tehnyt sitä. Hyppää aina vaan uuten ratikkaan voi löytää kummia paikkoi ja uusia komeita on jotkut talot ja saa fiiliksen et tuolla olisi kiva asua. Lottootko sä koskaan? Ite pitkästä aikaa ostin kymmenen rivin kimpan ja vähän haaveilim voitosta. Todellisuus oli se että vain yksi numero oli oikein eipä tarvii sitäkään taas vähän aikaan tehdä.
Oih! Minä myös rrrrakastan arkkitehtuuria!!!❤🤗
Harvoin tulee lotottua. En haluais ikinä voittaa liikaa rahaa! Ihan varmasti se muuttaa ihmistä!🧐
Mutta on siitä ihana haaveilla kuitenkin, että mitä tekisi jos…😍
 
9MM
Oih! Minä myös rrrrakastan arkkitehtuuria!!!
Harvoin tulee lotottua. En haluais ikinä voittaa liikaa rahaa! Ihan varmasti se muuttaa ihmistä!
Mutta on siitä ihana haaveilla kuitenkin, että mitä tekisi jos…
Joo mä joudun vähän haaveilemaan et sais isommin ja ostettua itelle käteisellä talon. Siis kato mulla luottotiedot menny jo nuorena. Ni vuokrakämppää vaikee saada aina tulee sori ei luottotietoi et saa. Mä vähän lyhennän koko ajan ja vuoden 25 tammikuun eka pitäisi tulla. Mä oon viimeset neljä vuotta maksanut säntillisesti jokaisen vuokran ja ei mun kämppä tuhoudu ku mulla pieni tytär ni ei se vois asua sikolätissä joten kämpän tuhoaminenkaan ei ole mielessä varma vuokranmaksu mut ei kelpaa ykskin asunto oli tarjolla se heti sanoi mulle ei luottotietoi ei kämppää ja siellä se on kolmatta kuukautta tyhjillään. Tai ainakin se on jäännyt sinne vuokrataan sivustolle. Syy miksi mulle aikoinaan tuli vuokrarästei oli et mä olin niin sekas et luulin et kaikki on ilmaista ja mikään ei enään maksa mitään. Ja luulin et kaikki rikollisuus hävinnyt jätin jopa huoletta ihan uuden pyörän ulos lukitsematta mut niin vain sekin pöllittiin mut olin niin omissa sfääreissä et sillekin keksin jonkun selityksen. Mut paljon oli epäjohdonmukaisuutta omassa toiminassa. Ku joskus kun on rahasta tiukkaa ni katon tarkkaan tilin saldon ettei se ylity ko se olis sitten noloa siinä kassalla olla varaton eikä saa niitä mukaansa
 

Yhteistyössä