Onko yhteiskunnallinen ajattelusi muuttunut viimeisen 3 vuoden aikana ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kerro joku merkittävä poliittinen tai yhteiskunnallinen asia, johon liittyen mielipiteesi on huomattavasti muuttunut viimeisen kolmen vuoden aikana?

Kyseenalaistatko koskaan ajatteluasi aidosti vai haetko vain todisteita fiilispohjaisesti näkemyksillesi?

Minusta tuntuu, että kun luen tämän palstan kirjoituksia, kukaan ei aidosti pohdiskele asioita. Kaikki ajattelevat lähes samalla tavalla, etsivät vain uusia todisteita "oikeassa olemiselleen".

Minusta tuntuu, että kun luen tämän palstan kirjoituksia, kukaan ei aidosti pohdiskele asioita. Kaikki ajattelevat lähes samalla tavalla, etsivät vain uusia todisteita "oikeassa olemiselleen".

En ole kirjautunut palstalle, josta on helppo seurata mikä ihmisiä askarruttaa. Nyt ykkösaiheet ovat Ukraina ja Nato.
Aiemmin täällä jauhettiin koronasta.
Persut ovat vallanneet palstan.

En ole kirjautunut palstalle, josta on helppo seurata mikä ihmisiä askarruttaa. Nyt ykkösaiheet ovat Ukraina ja Nato.
Aiemmin täällä jauhettiin koronasta.
Persut ovat vallanneet palstan.
Eikö se ole inhimmillistä?

Eikö se ole inhimmillistä?

On. Silti fiksut ihmiset pohtivat ensisijaisesti kokonaisuutta eivätkä pikkumaisesti vain keskity oikeassa olemisen todisteluun.

Jokainen tuntemani fiksu ihminen on osannut muuttaa näkökantaansa.

Palstan nykykirjoittajat työntävät vaan samaa settiä ulos. Ei mitään muutosta, harkintaa eikä ymmärrystä. Sellainen se on konservatiivin mieli.

Kykenemätön ajattelemaan asiaa eri kantilta aidosti.

On. Silti fiksut ihmiset pohtivat ensisijaisesti kokonaisuutta eivätkä pikkumaisesti vain keskity oikeassa olemisen todisteluun.

Jokainen tuntemani fiksu ihminen on osannut muuttaa näkökantaansa.

Palstan nykykirjoittajat työntävät vaan samaa settiä ulos. Ei mitään muutosta, harkintaa eikä ymmärrystä. Sellainen se on konservatiivin mieli.

Kykenemätön ajattelemaan asiaa eri kantilta aidosti.
Olet itse samanlainen kuin miksi moitit muita.

Sivarit ja heidän hännystelijänsä ovat niitä haittaisänmaallisia.
Törkeää settiä. Oma kehu haisee vahvasti.
Eihän tällaiseen keskusteluun kukaan lähde mukaan.
Minulla on tunne, että toimittajat kirjoittavat tänne aloituksia muka tavallisena palstailijana. Jutut sitten putkahtavat lehtiin muutaman päivän viiveellä.
En ikinä lähde tosissani vääntämään kättä mistään aiheesta tällä palstalla.
Olen itsenäinen itsenäisesti ajatteleva ikääntynyt nainen. Minun mielipiteitä ei maailman tuulet heiluttele.

Yhteistyössä