Onko VTV:n hyllytetty pääjohtaja Tytti Vili-Yykari narsisti?

  • Viestiketjun aloittaja narskut oxettaa mua
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan samankaltainen kuin Jan Vapaavuori, Kokoomus.
Eikö Vapaavuori halua jatkaa vai eikö hänen haluta enää jatkavan pormestarina.


Helsingin Sanomien artikkelissa Vapaavuoren johtamistavan kuvattiin olevan ajoittain aggressiivinen, impulsiivinen ja jopa väheksyvä. Pormestari käyttää alaisiaan kohtaan kovaa kieltä ja räjähtelee eli saa äkkipikaisia puuskahduksia, Makkonen siteerasi artikkelia lähetyksessä.
Vapaavuori myönsikin studiossa tekevänsä asioita intohimoisesti, olevansa vähän kärsimätön ja antavansa vähän liian kovaa palautetta.
 
Kärsimätön ihminen saatetaan tulkita joskus väärin narsistiksi.

T Y-V on vaan nykypehmoilun tuotos. Lennetään ympäri maailmaa puhumassa käsittämätöntä tyhjää EU-positiivisuus-visionääri-diibadaabaa se 15- 30 min. - ikäänkuin Jamaikalla ne eläis siitä, että Tytti sparraa heitä muutaman minuutin ja ne ihan kauheesti tartteis Tytin positiivisuusfilosofioita.
Sit lennetään takas.

Yhdistettynä ylilempeään ja ylimalkaiseen "no ei niillä tylsillä matkakuiteilla ole väliä, ettei toinen hermostu."

Hyvin trendikäs ajattelu.
Joku opiskelija oli Tytin esitelmöidessä puhunut substanssiosaamisesta, no eihän Tytillä semmoista ole tarkastajan hommissa, ja oli hätkähtänyt kysymystä.
 
Viimeksi muokattu:
Ja siis Tyttihän harjoitti ihan toista ammattia virassaan. Toi omaa estetiikka/kv/ilmasto-tuubaa, vaikka hänen tehtävänään oli valvoa Suomen talouden kuitteja.

Sama kuin mä menisin puhumaan aukkohakkuuta tekeville metsureille jotain kansainvälisyys-huttua, kuinka maailma on yhdistymässä ja johtajuus on blaablaa.


Kysymys kuuluu: kuinka paljon johtoviroissa ympäri maailmaa on turhaa, hienolta kuulostavaa diibadaabaa, turhia matkoja ja illallisia?

KUKA ja KETKÄ tuollaista tyhjänsuoltamista tarvitsevat?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Ottamatta kantaa Tyttiin, niin mitä enemmän valtaa, niin sitä narskummat ja psykopaattisimmat tyypit niihin hakeutuu.
Pitää myös muistaa se, että seura tekee kaltaisekseen.
Jos yrityksen kulttuuri on salaileva ja johtoportaan etuja korostava (kuten jo Pöystin aikaan), niin seuraavakin pomo jatkaa sitä samaa linjaa.

Mä luulen että Tytti on vain jäävuoren huippu: poliitikot ympäriämpäri puoluerajojen ovat olleet kumman hiljaa.
 
vierailija
Ottamatta kantaa henkilöihin muutoin niin otetaanpa tähän diagnosoidun narsistin näkökulma siihen millä tavalla narsistit suhtautuvat vastuunkantoon? HG Tudor: When the narcissist realises they shouldn't have played you:
 

Yhteistyössä