näin 80€ takin mikä on kaunis niin mietin onkohan ne laadukkaita ja lämpimiä?
vierailija 06.10.2024 #1 näin 80€ takin mikä on kaunis niin mietin onkohan ne laadukkaita ja lämpimiä?
-roosaruusa- 06.10.2024 #2 Ihan peruskamaa. Ite en tosin ikinä maksaisi mistään Vilan tuotteesta kahdeksaakymppiä Ni ja mulla on musta pitkä villakangastakki ja musta pitkä kevytvanutakki niiltä. Maksoivat ehkä yhteensä ton kahdeksankymppiä (Oli hautajaiset ja pakkorako)
Ihan peruskamaa. Ite en tosin ikinä maksaisi mistään Vilan tuotteesta kahdeksaakymppiä Ni ja mulla on musta pitkä villakangastakki ja musta pitkä kevytvanutakki niiltä. Maksoivat ehkä yhteensä ton kahdeksankymppiä (Oli hautajaiset ja pakkorako)
vierailija 06.10.2024 #3 Ei ne vaatteet mitenkään erityisen laadukkaita ole. Ei 80 eurolla saa kunnon takkia, ellei se ole alessa. Villakangastakkia ainakaan. Mä en osta enää ikinä vilasta mitään. Joskus ostin mutta nyt haluan laadukkaampaa.
Ei ne vaatteet mitenkään erityisen laadukkaita ole. Ei 80 eurolla saa kunnon takkia, ellei se ole alessa. Villakangastakkia ainakaan. Mä en osta enää ikinä vilasta mitään. Joskus ostin mutta nyt haluan laadukkaampaa.
vierailija 07.10.2024 #5 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti mikä villakangastakissa on erityistä? onko se lämpimämpi kuin toppatakki? Click to expand... Se on kauniimpi.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti mikä villakangastakissa on erityistä? onko se lämpimämpi kuin toppatakki? Click to expand... Se on kauniimpi.
vierailija 07.10.2024 #6 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti mikä villakangastakissa on erityistä? onko se lämpimämpi kuin toppatakki? Click to expand... Tuulee läpi
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti mikä villakangastakissa on erityistä? onko se lämpimämpi kuin toppatakki? Click to expand... Tuulee läpi
vierailija 07.10.2024 #8 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Millainen on hyvä takki? Luhta? Click to expand... Ihan riippuu siitä mitä hakee. Reactions: -roosaruusa-
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Millainen on hyvä takki? Luhta? Click to expand... Ihan riippuu siitä mitä hakee.
-roosaruusa- 07.10.2024 #9 Nimenomaan. Riippuu siitä mitä tarvitsee. Jos haluaa oikeasti lämpimän pitänee hankkia tekninen takki teipatuilla saumoilla. Tai muhkea, kallis, untsikka. Jos taas riittää että on takki päällä ku kävelee autoon tai hakee postin ni mikä tahansa toimii.
Nimenomaan. Riippuu siitä mitä tarvitsee. Jos haluaa oikeasti lämpimän pitänee hankkia tekninen takki teipatuilla saumoilla. Tai muhkea, kallis, untsikka. Jos taas riittää että on takki päällä ku kävelee autoon tai hakee postin ni mikä tahansa toimii.
vierailija 07.10.2024 #10 Kerroksia. Mulla on ollut nyt pari talvea käytössä kevyt untsikka, mutta sitten alle villaa jos tarvitsee. Tosin nyt pitää kyllä hankkia vettä hylkivä takki, kun kuljen kävellen
Kerroksia. Mulla on ollut nyt pari talvea käytössä kevyt untsikka, mutta sitten alle villaa jos tarvitsee. Tosin nyt pitää kyllä hankkia vettä hylkivä takki, kun kuljen kävellen