Tää oli kai se mitä hain.. Kyse on suht tuoreesta salaisesta suhteesta..pari kertaa on ollut et ei seiso..yleensä kyllä..mut ehkä se jännitys, kun paikat ovat olleet aika "vaarallisia" kiinnijäämisen suhteen ja aikakin kortilla.. Useimmiten käy kyllä kuumana muhun..mut ajattelin jos kuitenkin vika minussa..Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:No mulla on yksi pidempiaikainen seuralainen, jolla ei vaan seiso jos sitä jännittää hippusenkin. Eli tavallaan mä vaikutan... Vaikkei se mun vikani olekaan, jos toista jännittää.
No eihän toi nyt oo mitään... Ei ihmekään, jos ei pysty rentoutua, jos on kiire tai jotenkin täpärä hetki.Alkuperäinen kirjoittaja ap (Kertokaa):Tää oli kai se mitä hain.. Kyse on suht tuoreesta salaisesta suhteesta..pari kertaa on ollut et ei seiso..yleensä kyllä..mut ehkä se jännitys, kun paikat ovat olleet aika "vaarallisia" kiinnijäämisen suhteen ja aikakin kortilla.. Useimmiten käy kyllä kuumana muhun..mut ajattelin jos kuitenkin vika minussa..Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:No mulla on yksi pidempiaikainen seuralainen, jolla ei vaan seiso jos sitä jännittää hippusenkin. Eli tavallaan mä vaikutan... Vaikkei se mun vikani olekaan, jos toista jännittää.
OOTKO KATEELLINEN??Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Se on vaan hyvä, ettei järki ja mulkku seiso yhtä aikaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ap (Kertokaa):Tää oli kai se mitä hain.. Kyse on suht tuoreesta salaisesta suhteesta..pari kertaa on ollut et ei seiso..yleensä kyllä..Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:No mulla on yksi pidempiaikainen seuralainen, jolla ei vaan seiso jos sitä jännittää hippusenkin. Eli tavallaan mä vaikutan... Vaikkei se mun vikani olekaan, jos toista jännittää.
No mut siis tarkotitko, että se suhde on silleen salainen, että te ette oikeestaan saisi olla yhdessä? kun sehän on väärin ja ikävää, jos asiaan liittyy muita osapuolia, jotka on sitten petoksen kohteena... että sikäli se on hyvä, jos ei ainakaan liika helppoo oo.Alkuperäinen kirjoittaja ap:OOTKO KATEELLINEN??Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Se on vaan hyvä, ettei järki ja mulkku seiso yhtä aikaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ap (Kertokaa):Tää oli kai se mitä hain.. Kyse on suht tuoreesta salaisesta suhteesta..pari kertaa on ollut et ei seiso..yleensä kyllä..Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:No mulla on yksi pidempiaikainen seuralainen, jolla ei vaan seiso jos sitä jännittää hippusenkin. Eli tavallaan mä vaikutan... Vaikkei se mun vikani olekaan, jos toista jännittää.
Tai sitä, että on letku letkeä.Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Tottahan toki! Kadehdin ihan v*tusti tuollaista toimintaa!Alkuperäinen kirjoittaja ap:OOTKO KATEELLINEN??Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Se on vaan hyvä, ettei järki ja mulkku seiso yhtä aikaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ap (Kertokaa):Tää oli kai se mitä hain.. Kyse on suht tuoreesta salaisesta suhteesta..pari kertaa on ollut et ei seiso..yleensä kyllä..Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:No mulla on yksi pidempiaikainen seuralainen, jolla ei vaan seiso jos sitä jännittää hippusenkin. Eli tavallaan mä vaikutan... Vaikkei se mun vikani olekaan, jos toista jännittää.
Just sitä tarkoitan.. mutta eiköhän meistä jokainen jossain vaiheessa tätä elämää tee jotain VÄÄRÄÄ.. niin että kukapa sitä on toista tuomitsemaan..Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No mut siis tarkotitko, että se suhde on silleen salainen, että te ette oikeestaan saisi olla yhdessä? kun sehän on väärin ja ikävää, jos asiaan liittyy muita osapuolia, jotka on sitten petoksen kohteena... että sikäli se on hyvä, jos ei ainakaan liika helppoo oo.Alkuperäinen kirjoittaja ap:OOTKO KATEELLINEN??Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Se on vaan hyvä, ettei järki ja mulkku seiso yhtä aikaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ap (Kertokaa):Tää oli kai se mitä hain.. Kyse on suht tuoreesta salaisesta suhteesta..pari kertaa on ollut et ei seiso..yleensä kyllä..Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:No mulla on yksi pidempiaikainen seuralainen, jolla ei vaan seiso jos sitä jännittää hippusenkin. Eli tavallaan mä vaikutan... Vaikkei se mun vikani olekaan, jos toista jännittää.
Vau, se on oikeasti hienoa. Sun mies on onnekas. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Tai tuota "tahdonlujuutta".
Muakin vastaan tulee koko ajan vaikka mitä houkuttelevaa, mutta päiviä, viikkoja ja vuosia peräkkäin olen pitäytynyt kaidalla tiellä, ja alan olla aika ylpeä itsestäni. En ole koskaan pettänyt nykyistä, enkä edes entisiä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos se on varattu ja sillä seisoo vain vaimokkeensa kanssa.
Jos syyllisyys saa sen herpaantumaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos se on varattu ja sillä seisoo vain vaimokkeensa kanssa.
Varattu on kuten minäkin..mut jahka löytyy se oikea paikka niin takaan että seisoo ja saa minulta sitä mitä vaimoltakin.. kysymyshän kattoi vain paria kertaa..
Tuskin seisoo... Se on sillä jo alitajunnassa, että sun kanssa letku pysyy lörppänä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos se on varattu ja sillä seisoo vain vaimokkeensa kanssa.
Varattu on kuten minäkin..mut jahka löytyy se oikea paikka niin takaan että seisoo ja saa minulta sitä mitä vaimoltakin.. kysymyshän kattoi vain paria kertaa..
Miksi se haluaisi sulta sellaista mitä saa vaimoltaankin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos se on varattu ja sillä seisoo vain vaimokkeensa kanssa.
Enpä usko.. vaan se paikka ja aikaakin niukasti.. Pystyy kuulemma kotona elämään ihan normaalisti..Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Jos syyllisyys saa sen herpaantumaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos se on varattu ja sillä seisoo vain vaimokkeensa kanssa.
Varmaan siksi kun vaimon kanssa tylsää, samaa jo 24v.. olen kyllä samanikäinen kuin vaimo, mut puolet laihempi, kauniimpi ym..se vaan nyt on niin että varattu mies haluaa minua ja minä sitä..Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi se haluaisi sulta sellaista mitä saa vaimoltaankin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos se on varattu ja sillä seisoo vain vaimokkeensa kanssa.
Harmi vaan, että se on vaikeaa, jos toinen on kuin keitetty makarooni.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Varmaan siksi kun vaimon kanssa tylsää, samaa jo 24v.. olen kyllä samanikäinen kuin vaimo, mut puolet laihempi, kauniimpi ym..se vaan nyt on niin että varattu mies haluaa minua ja minä sitä..Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi se haluaisi sulta sellaista mitä saa vaimoltaankin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos se on varattu ja sillä seisoo vain vaimokkeensa kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Miksi pitäisi olla kateellinen jos joku tekee rikosta ja pettää?