Onko vielä liian aikaista laittaa pojan vanha 16" pyörä myyntiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätähousu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätähousu?

Vieras
Siinä se tuli taas jo otsikossa. Seutu on Pirkanmaata ja meillä on jo uusi isompi pyörä hankittu, koska osa pyöräteistä on ajettavassa kunnossa. Vai pitäisikö vielä odottaa keväämmälle? Pyörä on ns merkkipyörä ja teknisesti hyvässä kunnossa. Onko 70e liikaa pyydetty (uutena maksoi 149e). Ajattelin laittaa ehkä kauppojen ilmoitustaululle, koska en ainakaan postittelemaan ala.

Ei ole liian aikaista. Johan kadut alkaa olemaan sulana.. ja moni varmaan jo katselee ilmoituksia jo kesää ajatellen. Riippuu hinta varmaan siitä, että kuinka vanha pyörä on. Ei tuo 70? minun mielestä pahalta kuulosta.

älä myy mä tein sen virheen. sitten kun ne kasvaa niin halutaan rakennellä kaikenmaailman temppupyöriä yms mäkin jouduin ostaan kirpparilta parin vuoden päästä tilalle uuden rakentelupyörän

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
älä myy mä tein sen virheen. sitten kun ne kasvaa niin halutaan rakennellä kaikenmaailman temppupyöriä yms mäkin jouduin ostaan kirpparilta parin vuoden päästä tilalle uuden rakentelupyörän

Kuinka ihmeessä sillä pystyy isompana ajamaan, kun meidän kölvillä jo polvet meinaa paukkua ohjaustankoon tuossa 16" pyörässä? Satula ja tanko on säädöt tapissa?

Alkuperäinen kirjoittaja hätähousu?:

Kuinka ihmeessä sillä pystyy isompana ajamaan, kun meidän kölvillä jo polvet meinaa paukkua ohjaustankoon tuossa 16" pyörässä? Satula ja tanko on säädöt tapissa?

Kyllä ne vaan pystyy! Meillä haluttiin viimekesänä 12" pyörä ajoon vaikka pojat oli jo 8 ja 6 vuotta. En kuitenkaan luvannut, kun on vielä yks käyttäjä tulossa sille pienelle pyörälle..

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja hätähousu?:

Kyllä ne vaan pystyy! Meillä haluttiin viimekesänä 12" pyörä ajoon vaikka pojat oli jo 8 ja 6 vuotta. En kuitenkaan luvannut, kun on vielä yks käyttäjä tulossa sille pienelle pyörälle..
Kyllä pystyy, vaihdellaan eteen isompi rengas ja hypitään kaiken maailman hyppyreistä yms

Yhteistyössä