Onko verensokeri 8,3 hurjan korkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuinkahan paljon vauva kasvaa kun mulla aika useinkin on koholla ja tulee herkuteltua... viikko sitten painoarvio ultralla oli 2700 ja lääkäri sanoi että täysin normi kokoinen

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
pystyykö tuota verensokeria itse mitenkään laskemaan alemmas?

Liikunta auttaa. Lääkkeillä myöskin ja oikein syömällä.

liikunta joo olis varmaan ihan hyvä, mutta näillä liitoskivuilla ei paljoa liikuta :(
oikein syöminen nyt ei varmaan tähän hätään enää auta, kun tuli jo mässättyä ja lääkkeenä on vaan tuo pitkävaikutteinen insuliini joka pistetään illalla.

ei siis ole liikunnan lisäksi mitään keinoa nyt laskea verensokeria?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisi varmaan noudattaa annettuja ohjeita, ei siis hyvä, että noin koholle pääsee.

ei kait se kovin vaarallista jo ssatunnaisesti koholla käy?

Niin, mistä sitä tietää kuinka satunnaisesti se käy koholla, jos ei jokaisen suupalan jälkeen ole sokereita mittaamassa.

jos silloin tällöin tulee ylityksiä niin ei ole vaarallista, pääsääntöisesti sokereiden tulisi olla raja-arvoissa.
Itselläni liikunta ei auta arvoissa, olen huomannut että niinä päivinä kun liikun enemmän mysö sokerit on korkeammat, tätä en kyllä käsitä! :o

Guaremilla voi saada sokeriarvoja alemmas, sitä saa apteekista. Jauhetta joka nautitaan vaikkapa veteen sekoitettuna hetki ennen ruokailua tai kun tietää että tästä ruasta sokerit tulevat nousemaan.

Yhteistyössä