Ei välttämättä johdu kotioloista millään lailla ja sitten toisissa tapauksissa johtuu nimenomaan niistä kotioloista.
Meillä on nyt täällä sellainen tilanne,että poikani on 10 vuotias,ei ole vielä varastanut kaupasta (ainakaan tietääkseni)
Mutta poika on itse kertonut,että muutama hänen kavereistaan on varastanut kaupasta ja erään pojan äiti kertoi mulle itse,että hänen poikansa oli juuri jäänyt pöllimisestä kiinni.
Ja nää pojat on varastaneet kaupasta ainoastaan karkkia.
No mä oon nyt saarnannut meidän pojalle tästä aiheesta tpdella,todella paljon!
Ja poika sanoi,ettei edes uskaltaisi varastaa.
Mutta täällä meillä päin nää varastelut johtuu kyllä siitä kaveriporukasta ja mitä kaverit tekevät,tyhmyys tiivistyy porukassa
Koska tiedän kyllä että nää pojat,jotka on varastanut,tulevat kaikki kyllä ihan hyvistä perheistä.
Oon kyllä tosi huolissani,kun meillä on täällä pihalla sellanen 5-6 pojan ryhmä,jotka ovat usein yhdessä,niin pihalla ja koulussa ja muutama näistä on nyt sitten varastanut ja mun poika kuuluu tähän poikaporukkaan,siksi meillä tästä asiasta nyt paljon paasataan.
Ja olen nyt kieltänyt poikaani,ettei ole mitään asiaan kauppaan näiden kanssa,jotka ovat varastaneet,ihan sama vaikka kaikilla olisikin rahaa.
Poika saa käydä yksin kaupassa karkkiostoksilla,silloin kun on viikkorahansa saanut,mutta yksin.