Onko vaipat viallisia vai eikö niissä kuulu olla sulkijateippiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Ärsyttää nuo pamperssin housuvaipat ku joskus niissä on se teippi ja joskus ei. Ostan aina samaa merkkiä ja koko 5.
Nyt ostin tarjouksesta kolme pakettia ja ovat kaikki ilman sitä teippiä.
Onko ne viallisia vai eikö nissä kuulu olla edes sitä?
Taidampa vaihtaa vaippa merkkiä.

No nehän hävisi jossain vaiheessa se teippi ja sitten runsaan palautteen ansiosta ne laittoi sen teipin takaisin. Eli vaipat ei ole viallisia, kun se välillä tosiaan oli pois. Nykyään olen nähnyt sellaisia tarroja pakettien päällä, joissa teippi on, eli pitäisi olla merkattu :wave:

Mä en oo koskaan tajunnu sitä teippiä. Tai siis mun mielestä se on väärällä puolella. Mä taitan vaipan aina kaksinkerroin, silleen että kakka peittyy, niin se teippipuoli jää aina sinne toisen puolen alle. Eikä siitä silloin ole mitään hyötyä. Jos taittaa toisinpäin, niin sitä sontaa on sitten joka paikka täynnä..

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Mä en oo koskaan tajunnu sitä teippiä. Tai siis mun mielestä se on väärällä puolella. Mä taitan vaipan aina kaksinkerroin, silleen että kakka peittyy, niin se teippipuoli jää aina sinne toisen puolen alle. Eikä siitä silloin ole mitään hyötyä. Jos taittaa toisinpäin, niin sitä sontaa on sitten joka paikka täynnä..

Kyllä meillä jää sonnat sisään!

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:

Kyllä meillä jää sonnat sisään!

Joo, jäähän ne sisään, mutta sit on sormetkin täynnä sitä itteesä.. Siistimmin saa, kun taittaa sen takapuolen kaksinkerroin..

On niissä taas nykyään. Sillon kun Puuha-Pete vaipat tuli niistä poistettiin teippi, niin mä laitoin Pampersille palautetta. Vastasivat että asiakkaitten toiveesta näin tehtiin, mutta koska on paljon tullut negatiivista palautetta niin laitetaan takaisin. Ilmottivat vielä myöhemmin että nyt on taas teipit housuvaipoissa, ja niinpä oli kun kävin taas ostamassa. Eli oliskos ap saanut vielä vanhaa erää?

Yhteistyössä