Onko vai ei polkkatukka trendikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hipsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin saathan toki olla tuota mieltä. Mutta kyllä se mun mielestäni monella naisella on kauniskin. Googletin kuva haulla monet hollywoodin kaunotar on jossain vaiheessa pitänyt polkkaa ja upeita hiuksia ja upeita naisia. Vaan en tiedä millon heillä on kyseinen malli ollut joten onko vanhaa trendiä vai uutta.

Tärkein vaikuttava tekijä on tietenkin se pärstä, harvalle sopii.

Itse ihastelen aina mustaa lyhyehköä polkkamallia, tyyli vielä punaisilla huulilla varustettuna niin on tosi jees.
Leikkauttaisin itsellenikin, mutta eipä taida näille pallokasvoille sopia.

Ihana...
annalynne-mccord-sleek-black-bob-hairstyle-90120.jpg

Kamala...
images

Hirrrvvveee...
nicki-minaj-black-bob-hairstyle.jpg

yllä olevissa kuvissa ei polkka ole hirveä kummallakaan tummalla naisella, vaan nickillä muu tyyli. ensimmäinen kuva on huono kohteestaan ja keskimmäine näyttää minusta ihan hyvältä, vaikkakin ko. naiselle sopis myös tosi lyhkäinen tukka.

rikottu polkka antaa enemmän anteeksi kuin kasari-potta

Hyi :x. En mistään hinnasta luovu mun pitkistä, korpin mustista hiuksista :). Pitkät hiukset on kauniit, oli ne auki tai niissä jokin kampaus.

Minäkin rakastin mun pitkiä tumman ruskeita hiuksiani mutta lääkitys ja raju laihtuminen pilasi mun
hiukset. Tälle on tehtävä jotain radikaalia ja lyhennettävä paljon ja mulle ei sovi ns poikatukka
eli niin lyhyt että sivuilta on korvien yläpuolella. Pakko luopua pitkästä tukasta koska tämä ei
tästä eheydy odottamalla ja millään hoitavilla aineilla. Valitettavasti.

Itse leikkasin polkkatukan pitkästä tukasta ja olin kyllä erittäin tyytyväinen! Höpöhöpö että olisi muka kamala – erittäin muodikas ja trendikäs tällä hetkellä. Nuorentaa myös muuten huomattavasti toisin kuin ne kamalat takatöyhtötukat ;).

Katsohan esim:

http://womenshair.about.com/od/celebritystyle/ig/Celebrity-Bob-Haircuts/

Mielestäni todella tyylikkäitä ja naisellisia. Tsemppiä!

edelliseen vielä lisäys, että kysy kampaajalta hyvät vinkit myös laittamiseen! Esim. kiharoita tai hitusen kääntämällä saa kauniit :). Itellä just tyssäsi sihen, että päästin sen kasvamaan yli ja en jaksanut kovin innokkaasti laittaa aamuisin (ollut aina pitkät aiemmin, niin ei ole tarvinnut laittaa).

Komppaan edellisiä – hiukset lyhyeksi, polkka on kaunis.

Myös tällä bloggaajalla on ihana tukka ku on polkka ja kiharoita! Tuollainen sekaseka :)

http://mrslbloggaa.blogspot.fi/search/label/Hiukset

Musta tuntuu, että varsinaisesti mikään hiusten pituus sinällään ei ole koskaan epätrendikäs. Mutta kannattaa, jos on epävarma, ennemmin etsiä sellaisista ajattomista klassikkomalleista sellainen, joka sopii omiin kasvonpiirteisiin ja tyyliin parhaiten. Jos ei yritä olla liian trendikäs, on vaikeampi olla epätrendikäs. ;)

Yleensä rikottu, pehmeä ja hieman epäsymmetrinen on armollisempi ja vaatii kantajansa piirteiltä "vähemmän" kuin graafinen malli.

Yhteistyössä