onko väärin...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halipula

Vieras
olen eronnut joku aika sitten (ei pitkään...) ja oli säätöä henkilön kanssa johon olen ihastunut.. mutta homma meni solmuun...
nyt tapasin entisen työkaverini ja aioin ihan kaveripohjalla olla, mutta homma eteni nyt kuitenkin sitten seksiin...
en ole ihastunut kyseiseen henkilöön mutta olo on hyvä hänen seurassaan, mies on ihastunut muhun ja varmaan elättelee toiveita enemmästä...
kaipaan lämpöä ja läheisyyttä jota nyt tältä mieheltä saan, mutta onko tilanne nyt kuinka väärin...
enää tässä vaiheessa on aika vaikea perua tapahtunutta ja halipula on kova...

no niin mutta siis pidän kuitenkin miehestä ja mun on hyvä olla sen kanssa... ja tietää kyllä mun tilanteen ja että olen vasta eronnu ja mulla on lapsi, tulee lapsen kanssa mainiosti toimeen...
mä oon kyllä ihan paska vissiin...

Jos et ole valehdellut miehelle, eli luvannut yhteistä tulevaisuutta tms, niin et sä tee mitään väärää.
Miehen ei kannata olettaa mitään - hänen kannattaisi kysyä mitä sinä asioista ajattelet.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Jos et ole valehdellut miehelle, eli luvannut yhteistä tulevaisuutta tms, niin et sä tee mitään väärää.
Miehen ei kannata olettaa mitään - hänen kannattaisi kysyä mitä sinä asioista ajattelet.

en oo luvannu mitään, päin vastoin, sanoin etten voi sanoa mihin tämä johtaa, vai johtaako mihinkään...

Alkuperäinen kirjoittaja halipula:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

en oo luvannu mitään, päin vastoin, sanoin etten voi sanoa mihin tämä johtaa, vai johtaako mihinkään...

nonii, sitten ei oo syytä tuntea oloas huonoks =) pelisäännöt molemmille selvät..

Rebound rebound... Laastaria pidetään vain niin kauan, että haava arpeutuu ja sitten se viskataan mägeen. Valitettavasti. Kai se inhimillistä on, vaikkakin sille laastarille voi jäädä paska maku koko hommasta jälkikäteen. Kunhan et valehtele, etkä tahallesi satuta.

toki siis pidän tästä miehestä, mutta ihastunut en ole..
mutta hänessä on jotain mitä nyt tarvitsen, tulevaisuudesta en tiedä..
voihan se olla että tunteet tulee mukaan kuvioihin, mutta en tiedä haluanko..
ja koska erosta on niin lyhyt aika, en edes välttämättä halua mitään vakavaa pitkään aikaan...
mutta se että olisin yksin, tuntuu kamalammalta kuin se että ehkä satutan miestä..
taisin syösyä päätäpahkaa ongelmasta toiseen, mikä siinä on ettei järki tule mukaan kuviohin ennenkuin on liian myöhäistä...

Yhteistyössä