onko väärin käyttää miestä hyväksi raskaaksi tuloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henna

Vieras
siis, että onko väärin, että hankkiutuu raskaaksi, sitten jättää sen miehen eikä kerro raskaudesta eikä lapsesta sille miehelle mitään. voiko tästä saada syytteen? mitä jos mies saa tietää asiasta? voiko se vaatia huoltajuutta+ lisäksi jotakin muuta? en siis aio pyytää mieheltä elareita tai mitään muutakaan rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja henna:
siis, että onko väärin, että hankkiutuu raskaaksi, sitten jättää sen miehen eikä kerro raskaudesta eikä lapsesta sille miehelle mitään. voiko tästä saada syytteen? mitä jos mies saa tietää asiasta? voiko se vaatia huoltajuutta+ lisäksi jotakin muuta? en siis aio pyytää mieheltä elareita tai mitään muutakaan rahaa.

Noh. Ei siitä mitään syytettä käsittääkseni voi saada. Jos isä saa tietää asiasta jostain, niin hän pystyy ottamaan yhteyttä lastenvalvojaan tai viime kädessä voi hakea isyyttä oikeusteitse. Yksi tällainen tapaus on ollut juuri lähipiirissä ja äiti on joutunut asiassa antamaan periksi, vaikka yritti aluksi kiistää isyyden. Huoltajuuden ja tapaamisoikeuksien lisäksi mies ei tietenkään voi vaatia mitään muuta. Jos moraalisesti ajatellaan niin tuollainen teko olisi hyvinkin väärä. Olisiko sinusta oikein, jos sinut huumattaisiin ja sinulta pöllittäisiin munasoluja ja niistä kasvatettaisiin vauva jonkun muun kohdussa?

Ai saakeli kun voisi veronmaksajana päättää, ettei omia pennosia käytettäisi tuollaisten vatipäiden elarien maksamiseen... Lastenhankinta on kai aina itsekästä, mutta toi on itsekästä potenssiin sata!

Alkuperäinen kirjoittaja virleh:
Ja lapselle parempi olla yksinhuoltaja, kuin tapella kusipään miehen kanssa hermoromahdukseen asti. Tai pelätä sitä et huono isä saa lapsen hoitoon.

Huono äiti taas voi lasta hoitaa ihan tosta vaan, ei ole reilua tää elämä...

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
No todellakin on ja sen varmasti tiedät itsekin.

mutta haluan lapsen todella kovasti. ei tämä mies halua minua eikä lasta, olen siitä aivan varma, enkä koskaan tulisi pyytämään häneltä mitään. antaisin lapselle paljon rakkautta ja hyvän kodin.

mutta haluan lapsen todella kovasti. ei tämä mies halua minua eikä lasta, olen siitä aivan varma, enkä koskaan tulisi pyytämään häneltä mitään. antaisin lapselle paljon rakkautta ja hyvän kodin.

No kun ei halua,niin ei halua.Etsi joku sellainen kuka sen kanssasi haluaa tehdä

Mäkin haluan ponin, kivitalon, uuden auton, uima-altaan, kolme koiraa, moottoripyörän ja taivaspaikan. Nyt, heti ja vähän äkkiä. Lupaan huolehtia kaikista hyvin ja rakastaa kovin.

Mietipä ITSESI sen lapsen asemaan ja elämään ilman isää. Osaatko? Käsitätkö?

Kun sinä mietit tuollaista edes, niin se osoittaa, että sinulla on aika kovasti opittavaa elämästä. Moraalisi on sillä tasolla, että olisitkohan kuitenkaan hyvä malli ja kasvattaja lapselle?

Elareita?? Jos ne on sama kuin elatusmaksut niin muutatkohan mielesi kun näät paljonko niihin lapsiin todella rahaa mene jos yksin elätät. Muutenkin suosittelen että unohda moinen suunnitelma.

Alkuperäinen kirjoittaja unohda:
Elareita?? Jos ne on sama kuin elatusmaksut niin muutatkohan mielesi kun näät paljonko niihin lapsiin todella rahaa mene jos yksin elätät. Muutenkin suosittelen että unohda moinen suunnitelma.

tarkoitan juu elatusmaksuja, ja minä tienaan todella hyvin. rahasta ei tule ongelmaa.

Yhteistyössä