O
OoO
Vieras
Kun mulla on tälläinen tilanne. Siis on seksiä parhaan ystäväni veljen kanssa.
Tilanne on jotenkin vaikea. Ystävä ei oikein osaa suhtautua.
Tilanne on jotenkin vaikea. Ystävä ei oikein osaa suhtautua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Oletteko te jotain teinejä ?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Oletteko te jotain teinejä ?
Ei olla. Tuntuu vain olevan vaikea asia ystävälle. Ei halua myöntää vaikka tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Ja, mullakin oli ja meninielä naimaan ton perkeleen ja lisääntymään sen kanssa... ystäväs ongelma, ei sun ja sen veljen
Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kyllä mun veli saa mun puolesta harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa ja jos se on mun hyvä ystävä jonka kanssa sitä tehdä haluaa, niin tehkööt.
Ja toisaalta jotta voi olla mun hyvä ystävä, pitää olla hyvä tyyppi...ja mikäs se parempaa, kuin että velikin saa olla hyvän tyypin seurassa, vaikkakin vain sitten seksuaalisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kyllä mun veli saa mun puolesta harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa ja jos se on mun hyvä ystävä jonka kanssa sitä tehdä haluaa, niin tehkööt.
Ja toisaalta jotta voi olla mun hyvä ystävä, pitää olla hyvä tyyppi...ja mikäs se parempaa, kuin että velikin saa olla hyvän tyypin seurassa, vaikkakin vain sitten seksuaalisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä omaa ystävääni vähän pitkillä katsoisin. On sen verran ikäeroa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No jos sekä sinä että ystävän veli olette täysi-ikäisiä ja vapaita tahoillanne, niin ei siinä mitään väärää ole. Tosin en ymmärrä miksi ystävän pitäisi oman veljensä seksielämästä olla kauhean kiinnostunut. jos mun veljelläni on joku hoito, niin mä en tosiaan halua puhua siitä sen hoidon enkä kenenkään muun kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mikä ongelma tuossa nyt oli?