onko unet usein totta jos ne sijoittuu lapsuuden kuviin ja tapahtumiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras27

Vieras
Jos olen nähnyt unia raiskauksista ja siitä että pelkäsin mennä nukkumaan iltaisin (olen unessa 10-13v) kun joku mies (ehkä isäni) tuli kosketteleen jalkojani ja "sieltä" niin kun et se olis hyvän yön toivotus tai se on normaali tapa.

Isäni kävi usein murrosiässä ja ennen sitä tarkistaa että saunassa oli puita ym kun saunoin yksin. Minusta se oli hyvin ahdistavaa kun tiesi et kohta se tulee taas katsomaan puita ym.

Voisiko tuo olla murrosiän ahdistusta vai voiko tuo uni olla totta että isäni olisi tehnyt noin.
Vai onko muistot vääristynyt kun muutenkin ahdisti murrosiässä oma isä ja erityisesti sen käytös ja utelijaisuus alastomuuttani kohtaan.

herrajumala!!
Mun isä-PUOLI tuijotti mua kun olin 13w ja suihkussa. Pindehän sillä oli päälimmäisenä mielessä ja mä nään niistä unia vieläkin. Se kosketteli mun peppua ja sanoi että tyttö, sulla on pullaa pyllyssä. En koskaan oo päässy yli tästä,enkä pääse vaikka terapiat läpi käynyt olenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa harkita hypnoosia siellä selviää oikeesti mitä lapsena tapahtunu. Jos haluut selvittää.

Olen miettinyt kohta 10v mutta vasta nyt alkanut päästä noista unista eroon. Mietin vain niitä nyt kun omia lapsia ja onko isäni niin ällötys.
Ja jos se käyttäis tai koskettelis mun lapsia.

Jossain oli et synnytyspelon takana voisi olla hyväksikäyttö.
Olen kärsinyt ensimmäisen lapsen odotuksesta peloista jotka liittyi synnytykseen ja siihen ronkintaan "sinne" vaikka se onkin luonnollista siinä tilasteessa.

En ole kertonut koskaan näistä unistani kenellekkään.
En uskalla omalle miehellekkään kertoa kun voisi mennä vetään sitä .....
Mutta jos se ei ookkaan totta niin sitten isäni kärsii minun takia.
Tosin en ole läheinen isäni kanssa vieläkään kun ahdistaa noin murrosiän kokemuksen hänen kanssa

Yhteistyössä