Onko ulkomuodon kohentaminen huijaamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neitonen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neitonen"

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että minkä verran voi ulkonäköään kohennella ilman, että sortuu esimerkiksi deittikumppanin huijaamiseen?

Mä tykkään kovasti laittautua kauniiksi ja naiselliseksi: meikkaan, ja sen lisäksi mulla on ripsen- ja hiuksenpidennykset sekä rakennekynnet. Käytän myös vaatteita, jotka imartelevat vartaloani (push up -liivejä, muotoilevia sukkahousuja, minihameita jne.)

Sorrunko baarituttavuuksien ja treffiseuralaisten huijaamiseen? Missä menee normaalin ulkonäöstään huolehtimisen ja liiallisen itsensä muokkaamisen raja?

Vaikea sanoa. Voihan se olla pettymys miehelle, että naisen ulkonäkö on keinotekoista. Yleensähän miehet ei taidä kovin tykätä hirveästä laittautumisesta eivätkä välitä rakennekynsistä ym. ja ehkä pitävät outona. Yleensähän naiset kuitenkin laittautuu vähän toisten naisten takia. Miehet kun yleensä jo karsastavat jotain maalinaamaan. Tämä minun kokemus.

No mun kokemuksen mukaan eivät miehet kyllä karsasta, päinvastoin! Vientiä riittää liiaksi asti, mutta koska en ole ollut etsimässä mitään vakavampaa, ei vielä ole tullut ajankohtaiseksi kenellekään kertoa, mikä kaikki on feikkiä. (No, meikin tietysti huomaa ja ripset kyllä tajuaa tekosellaisiksi, jos ei ihan puusilmä ole, mutta muuten.)

En sit tiedä, minkäikäiset / minkälaiset miehet etsii niitä luonnollisia naisia, mutta ainakin kadulla kerään kaikenikäisten katseita tällaisena. Luonnollisena ei kukaan kääntynyt perään katsomaan tai ollut baarissa tunkua seurasta.

Eikä mulle mitään yhden yön seksitarjouksia siis satele, että ei mua minään maksullisena pidetä, vaan ihan vaan ollaan kiinnostuneita tapaamaan jne.

[QUOTE="neitonen";29577101]No mun kokemuksen mukaan eivät miehet kyllä karsasta, päinvastoin! Vientiä riittää liiaksi asti, mutta koska en ole ollut etsimässä mitään vakavampaa, ei vielä ole tullut ajankohtaiseksi kenellekään kertoa, mikä kaikki on feikkiä. (No, meikin tietysti huomaa ja ripset kyllä tajuaa tekosellaisiksi, jos ei ihan puusilmä ole, mutta muuten.)

En sit tiedä, minkäikäiset / minkälaiset miehet etsii niitä luonnollisia naisia, mutta ainakin kadulla kerään kaikenikäisten katseita tällaisena. Luonnollisena ei kukaan kääntynyt perään katsomaan tai ollut baarissa tunkua seurasta.

Eikä mulle mitään yhden yön seksitarjouksia siis satele, että ei mua minään maksullisena pidetä, vaan ihan vaan ollaan kiinnostuneita tapaamaan jne.[/QUOTE]

Tuo kertoo vain sen, ettet ole oikeasti kaunis, mutta olet saanut tuunattua itsestäsi varaosilla ns. varaosakaunottaren.

Onhan tuo hyvä tilaisuus taviksille/rumillekin kokeilla kaunottaren elämää, enkä mä sitä paheksu.
Kai se on ihan luonnollista, että halutaan olla kauniita ja viehättäviä, jotkut sitten joutuu tekemään sen eteen vaan enemmän esimerkiksi juuri niiden pidennysten muodossa.

Joo, jotenkin tuntuu oudolta ajatella, että joku normaali aikuinen (vaikka olis mieskin!) ei tajuais, että meikkaamaton naama ja laittamaton tukka eivät oo ihan samannäköisiä kuin se ihmisten ilmoille siistitty ja kohenneltu ulkoasu. Jos meet baariin, harvoin siellä törmää ihan saunapuhtaisiin tapauksiin, jos kerta niihin ei juuri törmää ees kadulla. Kaikki nääkö on siellä huijaamassa kanssaeläjiään? :)

Ei siinä ole mistään huijauksesta kyse :D Jokainen laittautukoon juuri sen verran kuin haluaa! Vai onkohan sekin huijaamista jos on hyvät sääret ja kulkee maksimekossa? Jokuhan voi luulla, että siellä on perunapolvet ja banaaninilkat.

Jos joku on niin pinnallinen, että järkyttyy kun tissi vähän riippuu ilman push-uppeja, niin se ei joka tapauksessa ole toisen tapaamisen arvoinen ihminen. Itkekööt kotonaan karmeaa kohtaloaan.

Tuo kertoo vain sen, ettet ole oikeasti kaunis, mutta olet saanut tuunattua itsestäsi varaosilla ns. varaosakaunottaren.

Onhan tuo hyvä tilaisuus taviksille/rumillekin kokeilla kaunottaren elämää, enkä mä sitä paheksu.
Kai se on ihan luonnollista, että halutaan olla kauniita ja viehättäviä, jotkut sitten joutuu tekemään sen eteen vaan enemmän esimerkiksi juuri niiden pidennysten muodossa.
Joo kyllä mä tiedän, etten oo mikään luonnonkaunis. Miten moni meistä on? Se mua tässä lähinnä hämää, että jos mä laittamalla saan ittestäni kuitenkin silmää viehättävän ja kiinnostavan näköisen, pitäiskö mun silti mennä tuolla petolinnun perseenä, jotten ketään huijais?

Missä menee se raja ittestään huolehtimisen ja liiallisen laittamisen välillä? Onko ne noi "varaosat"? Jos hiustenpidennykset on feikkiä, niin onko hiusten värjääminenkin, tai kihartaminen, tai tupeeraaminen? Jos ripsenpidennykset on liiallista ulkonäön muokkaamista, niin kuinkas nämä pidentävät ripsivärit ja ripsentaivuttimet?

Ja vielä: en mä luonnollisenakaan oo mikään susiruma, eihän noi mun feikit mun kasvopiirteitä muuta. Mutta oikeesti sillä tuunaamattomalla naamalla ei vaan tipu juurikaan huomionosoituksia, mutta laitettuna sitten siitäkin eestä. Jos miehet tulevat huijatuiksi, niin kyllä on niissä ittessäänkin vikaa: mitäs ovat niin kovasti meidän viritettyjen pimujen perään! :D

[QUOTE="neitonen";29577144]Joo kyllä mä tiedän, etten oo mikään luonnonkaunis. Miten moni meistä on? Se mua tässä lähinnä hämää, että jos mä laittamalla saan ittestäni kuitenkin silmää viehättävän ja kiinnostavan näköisen, pitäiskö mun silti mennä tuolla petolinnun perseenä, jotten ketään huijais?

Missä menee se raja ittestään huolehtimisen ja liiallisen laittamisen välillä? Onko ne noi "varaosat"? Jos hiustenpidennykset on feikkiä, niin onko hiusten värjääminenkin, tai kihartaminen, tai tupeeraaminen? Jos ripsenpidennykset on liiallista ulkonäön muokkaamista, niin kuinkas nämä pidentävät ripsivärit ja ripsentaivuttimet?

Ja vielä: en mä luonnollisenakaan oo mikään susiruma, eihän noi mun feikit mun kasvopiirteitä muuta. Mutta oikeesti sillä tuunaamattomalla naamalla ei vaan tipu juurikaan huomionosoituksia, mutta laitettuna sitten siitäkin eestä. Jos miehet tulevat huijatuiksi, niin kyllä on niissä ittessäänkin vikaa: mitäs ovat niin kovasti meidän viritettyjen pimujen perään! :D[/QUOTE]

Ei tietenkään pidä mennä petolinnun perseenä vain, jottei huijaisi ketään. :D
Kuten tuossa kirjoitinkin, niin varmasti (lähes) jokainen haluaa olla kaunis ja mahdollisuuksien mukaan myös laittautuu..toiset enemmän ja toiset vähemmän, ja se on ihan ymmärrettävää.

Miehet todellakin ovat "viritettyjen pimujen" perään, vaikka muuta väittäisivät.

Ohhoh, olipas ikävästi sanottu Ciervolta. Itse en henk.koht. usko että esimerkiksi hiustenpidennykset nyt muuttaa ketään varsinaisesti kaunottareksi. Nehän on vain hiukset.

Mielestäni jokaisessa on jotain kaunista, enkä usko että maailmasta löytyy ketään ihmistä, joka on kaikkien mielestä kaunis. Kauneus on katsojan silmissä.
Uskon että baarissa nämä laittautuneemmat antavat vahvemman viestin siitä että hakevat mahdollisesti seuraa, siksi naisen perässä juoksevat miehet osoittavat enemmän kiinnostusta näitä kohtaan. En todellakaan usko että ap on ruma, kuten Ciervo väitti. Melkoinen väitös muuten, kun ottaa huomioon että ap ei laittanut kuvaa!

Minusta ulkomuodon kohentaminen ei ole huijausta. Minullakin on ihan tavallisia vaatteita, mutta toisissa näytän hoikemmalta, toisissa kurvikkaammalta. Myös silmälasit muuttavat ulkonäköä, puhumattakaan kampauksesta tai hiusväristä. Näytän joka päivä hieman erilaiselta, riippuen unen laadusta, naaman turvotuksesta ja vaatteista (mm.).
Mutta jos laittautuu niin paljon, ettei tututkaan tunnista jos kuljet kadulla ilman kaikkia maskeja, voi miettiä että mitä sillä hakee.

Yhteistyössä