mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan...Alkuperäinen kirjoittaja ellu:Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
Ei se niille kuulu! Mikäs pakko sitä on kertoa jos siltä tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan...Alkuperäinen kirjoittaja ellu:Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
Voi kuule, siitä on 15v aikaa, kun opin että niille kerrotaan vaan osa totuutta. Valehdellu en ole, mutta kaikkea ei kannata kertoa. Yämä sopii meille ja muista ei väliä.Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan...Alkuperäinen kirjoittaja ellu:Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
Miks kerrot neuvolassa? En mä ainakaan kertonut. Ei niille kantsi kaikkee kertoo.Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan...Alkuperäinen kirjoittaja ellu:Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
Ja annan lapsen huutaa koko yön henkihieverissä?? Mä haluan lopettaa sen jotenkin hellemmin kuin huutamalla, tätä lopettamista on kokeiltu 6kk ja 10kk ei se van ole niin helpoa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset vain jätä syöttämättä, mä lopetin 7kk ikäisellä, alle viikossa oppi tosi kivuttomasti.
Yli 1v lapsella saa olla nälkä mun puolestani yöllä, mutta ruokaa ei tule, ei myöskään 2 vuotias meillä syö öisin. Kyllä se ruoka otetaan sitten päivällä ja syödään maha täyteen, ettei yöllä tarvitse.
En ala väittelemään asiasta, mutta liian jyrkkä ei kannata olla. Joskus voi aikuisellakin olla jano yöllä ja silloin on vaan juotava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset vain jätä syöttämättä, mä lopetin 7kk ikäisellä, alle viikossa oppi tosi kivuttomasti.
Yli 1v lapsella saa olla nälkä mun puolestani yöllä, mutta ruokaa ei tule, ei myöskään 2 vuotias meillä syö öisin. Kyllä se ruoka otetaan sitten päivällä ja syödään maha täyteen, ettei yöllä tarvitse.
No mä ajattelin että jos niillä ois jotain oikeasti hyviä neuvoja mulle...Alkuperäinen kirjoittaja Bad mama:Miks kerrot neuvolassa? En mä ainakaan kertonut. Ei niille kantsi kaikkee kertoo.Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan...Alkuperäinen kirjoittaja ellu:Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
Niin tai sitten pidät lasta sylissä ja rauhoittelet niin pitkään kuin tarvis, kyllä se varmaan jossain vaiheessa viikkoa lakkaa kun tottuu pois siitä yösyönnistä.Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Ja annan lapsen huutaa koko yön henkihieverissä?? Mä haluan lopettaa sen jotenkin hellemmin kuin huutamalla, tätä lopettamista on kokeiltu 6kk ja 10kk ei se van ole niin helpoa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset vain jätä syöttämättä, mä lopetin 7kk ikäisellä, alle viikossa oppi tosi kivuttomasti.