onko uita äitejä joiden 1v syövät yöllä?

ellu
Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan... :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan... :(
Ei se niille kuulu! Mikäs pakko sitä on kertoa jos siltä tuntuu.
 
voi sun
Anna syödä jos syö. Ei tuo nyt liene niin iso vaiva jos kerran yössä maitoa antaa? Toiset tarvitsevat yölläkin ravintoa. Kannattaa miettiä lapsen kasvun kannalta ja aineenvaihdunnan. Kaikki ei vielä vuosikkaana pärjää 12 tuntia ilman tankkausta.
 
Meillä herätään aamuyöstä ja sillon oon maidon antanu. Muut yösyönnit oon saanu lopetettua,mut tuo yksi ei vaan onnistu! Ite oon ajatellu, että tässä ajan kanssa lopettelen. Esikoinen oli 1,5-vuotias kun lopetin yösyötöt ja nyt oli aikaisemmin lopettaa...
 
No hän siis syö useammin kuin kerran. Ja eihän se mun jaksamisesta paljon ole pois kunhan käyn sille käteen antamassa pullon ja pääsen takasin nukkumaan. Aikaisemmin sitä neuvolassa 10kk sanoivat että johtuu aktiivisuudesta kun syö yöllä, joten kai se on tuohon vieläkin uskottava, hän kun kuitenkin syö päiväläl hyvin ruokansa-
 
vieras
Mikset vain jätä syöttämättä, mä lopetin 7kk ikäisellä, alle viikossa oppi tosi kivuttomasti.

Yli 1v lapsella saa olla nälkä mun puolestani yöllä, mutta ruokaa ei tule, ei myöskään 2 vuotias meillä syö öisin. Kyllä se ruoka otetaan sitten päivällä ja syödään maha täyteen, ettei yöllä tarvitse.
 
ellu
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan... :(
Voi kuule, siitä on 15v aikaa, kun opin että niille kerrotaan vaan osa totuutta. Valehdellu en ole, mutta kaikkea ei kannata kertoa. Yämä sopii meille ja muista ei väliä.
 
Bad mama
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan... :(
Miks kerrot neuvolassa? En mä ainakaan kertonut. Ei niille kantsi kaikkee kertoo.
 
kipsu
Meidän poika joi yöllä maitoa pullosta 1v5kk ikäiseksi saakka, kunnes mummi tuli pitämään unikoulun ja yömaito jäi pois.. Siitä saakka on nukkunut yöt heräämättä.. Ikää nyt 1v10kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset vain jätä syöttämättä, mä lopetin 7kk ikäisellä, alle viikossa oppi tosi kivuttomasti.

Yli 1v lapsella saa olla nälkä mun puolestani yöllä, mutta ruokaa ei tule, ei myöskään 2 vuotias meillä syö öisin. Kyllä se ruoka otetaan sitten päivällä ja syödään maha täyteen, ettei yöllä tarvitse.
Ja annan lapsen huutaa koko yön henkihieverissä?? Mä haluan lopettaa sen jotenkin hellemmin kuin huutamalla, tätä lopettamista on kokeiltu 6kk ja 10kk ei se van ole niin helpoa..
 
Mä sain esikoisen aikaan hirveen saarnan nuihin yösyöttöihin liittyen, mut sä itse tiedät parhaiten miten niitten syöttöjen kanssa teet.
Meillä mies on hoitanu "yösyötöt" eli heränny laittamaan pojalle tuttia suuhun ja nukuttamaan nyt kun on yösyöttöä yritetty lopettaa. Ja mä siis imetän. Ja me mentiin niin, et illalla saa maidon, muut heräämiset kuitataan tutilla. 4-5 aikaan kun herää ja on jo selvästi nälkäinen ni annan maidon ja nukutaan 7-8 asti. Kyllähän se aina huutamista aluksi on, mut muutamassa yössä onnistui nuo muut syötöt jättää pois (ennen oli vähintään puoliltaöin ja n. 2 aikaan syötöt).
Katoin muuten, et meillä on lähes saman ikäiset lapset :)
 
ellu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset vain jätä syöttämättä, mä lopetin 7kk ikäisellä, alle viikossa oppi tosi kivuttomasti.

Yli 1v lapsella saa olla nälkä mun puolestani yöllä, mutta ruokaa ei tule, ei myöskään 2 vuotias meillä syö öisin. Kyllä se ruoka otetaan sitten päivällä ja syödään maha täyteen, ettei yöllä tarvitse.
En ala väittelemään asiasta, mutta liian jyrkkä ei kannata olla. Joskus voi aikuisellakin olla jano yöllä ja silloin on vaan juotava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad mama:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Älä sure, meillä on varmaan tämän homman huippu. Neiti on just 2v ja huutaa joskus yöllä tissiä ja sitä myös saa. Eikä vaivaa mun päätä hippusen vertaa. Varmaan lopettaa ennen koulua!
mitä ne on neuvolassa sanoneet? meillä ensi viikolla 1 v neuvola ja pelkään jo etukäteen millaiset huudot sielä saan... :(
Miks kerrot neuvolassa? En mä ainakaan kertonut. Ei niille kantsi kaikkee kertoo.
No mä ajattelin että jos niillä ois jotain oikeasti hyviä neuvoja mulle...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset vain jätä syöttämättä, mä lopetin 7kk ikäisellä, alle viikossa oppi tosi kivuttomasti.

Yli 1v lapsella saa olla nälkä mun puolestani yöllä, mutta ruokaa ei tule, ei myöskään 2 vuotias meillä syö öisin. Kyllä se ruoka otetaan sitten päivällä ja syödään maha täyteen, ettei yöllä tarvitse.
Ja annan lapsen huutaa koko yön henkihieverissä?? Mä haluan lopettaa sen jotenkin hellemmin kuin huutamalla, tätä lopettamista on kokeiltu 6kk ja 10kk ei se van ole niin helpoa..
Niin tai sitten pidät lasta sylissä ja rauhoittelet niin pitkään kuin tarvis, kyllä se varmaan jossain vaiheessa viikkoa lakkaa kun tottuu pois siitä yösyönnistä.

Tai annat vettä pulloon, jotkut sanoo että on tehnyt niin.
 

Yhteistyössä