Onko tyhmä tyylimoka häissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saparo.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saparo.

Vieras
Mulla on ystäväni häihin mekko jossa on puhtaan valkoista ja fuksiaa. Nyt oon yrittäny ettiä valkoista boleroa kirkkoon ja löysin netistä tämmösen: Bolero - Osta edullisia Neuleet Halensilta finns som Musta & Luonnonvalkoinen
niin mun pitäisi ottaa tuo luonnonvalkoisena kun puhtaan valkosta ei oo tuosta mallista. Mulla ois häihin laukku jo olemassa mutta seki on luonnonvalkonen. Pitäskö kaikki olla samaa valkosta? oon kaasona häissä joten siellä kirkon edessäkin joutuu tapittamaan... kenkien väriksi ei oo varmaan paljon muuta mahollisuutta ku valkoset? tai sitten ne fuksian väriset mutta voi olla hankalampi löytää.

En laittaisi luonnonvakoista puhtaanvalkoisen kanssa, ei ne oikein sovi yhteen. Laukussa se vielä menee, mutta vaatteissa ei näytä hyvältä, todennäköisesti tulee juuri sellainen likaisen vaikutelma.

Itse ehkä rajoittaisin tuota valkoisen määrää koska se on jo melkonen moka jos kaaso seisoo alttarilla melkein kokonaan valkoisessa..Eijeijei...

Hanki toisen värinen bolero.

[QUOTE="vieras";26332494]HöpöHöpö.

Olen ollut vieraana häissä jossa morsian oli valinnut kaasolle ja morsiusneidolle valkoiset mekot vaaleanpunaisilla koristeilla.

Eli jos morsian valkoista haluaa muillekin, niin siitä vaan...[/QUOTE]

No tämä on sitten asia erikseen.

Mutta jos vaatetuksesta ei morsiammen kanssa ole ollut puhetta, rajoittaisin valkoista.

Yhteistyössä