Juu.Poliisikuulustelu? :O
Haluatko kertoa mikä vuosi oli kyseessä?Juu.
Siellä sitten piti kertoa, miksi katsoi televisiota luvatta ja kauanko oli katsonut.
Siihen aikaan oli muuten vielä mustavalkolupa erikseen. Mulla oli sellainen ikivanha mustavalkoinen tv. Ei huolinut tarkastaja sitä, kun tarjosin sitä rikettäni hyvitelläkseni.
Olisko ollut jotain 89- 90 aikaa. Muistelisin näin.Haluatko kertoa mikä vuosi oli kyseessä?
Olispa vieläkin tällainen käytäntö. Mä muuttaisin Kuopioon ja jättäisin tv-maksut maksamattaMaksettu on. Opiskeluaikana jäi maksamatta, tuli tarkastaja. Siihen aikaan siitä joutui poliisikuulusteluun.
Oli tosi komea ja rento poliisi, siitä rupattelutuokiosta kannatti maksaakin sen sakon hinta.
On niitä namskuja muuallakin kuin Kuopijossa.Olispa vieläkin tällainen käytäntö. Mä muuttaisin Kuopioon ja jättäisin tv-maksut maksamatta
No on toki, mut ne tuli niin kuin ykkösenä mieleen kun oon kaljun kannalla :xmas:On niitä namskuja muuallakin kuin Kuopijossa.
Liittyyks tämä nyt johonkin Poliisit -sarjaan?No on toki, mut ne tuli niin kuin ykkösenä mieleen kun oon kaljun kannalla :xmas:
Jep. Kuopio on nyt kova sanaLiittyyks tämä nyt johonkin Poliisit -sarjaan?
En ole katsonut sarjaa tällä kaudella. Pitänee katsoa.Jep. Kuopio on nyt kova sana
Joo, varsinkin kuopiolaisia Oli siellä muitakin ihan hyviä tyyppejä. Mä aina kyllä unohdan katsoaEn ole katsonut sarjaa tällä kaudella. Pitänee katsoa.