Onko Tuurin kyläkaupassa käyminen mielestäsi noloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minusta on. En ymmärrä, että kuinka joku voi käydä niin junttimaisessa kaupassa. Minä kävin siellä kerran vain ovella kääntymässä ja se junttimainen haju ei ole vieläkään lähtenyt minusta täysin irti, vaikka siitä on jo melkein 20 vuotta. Sitä paitsi siellä ihmisten päällä olleiden tuulipukujen kahina otti niin kovin korviin, että en kuullut kunnolla moneen kuukauteen. Kaikista pahinta oli kuitenkin se, että olin silloin tietämättäni raskaana ja odottamistani kaksosista poika on nykyään täysiverinen juntti. Tyttöön se ei onneksi tarttunut, ilmeisesti koska hän tuli enemmän minuun, joka olen ylhäistä väkeä ja siis parempi ihmisenä kuin alempisäätyinen rahvas.

Meillä on naurettu sille ohjelmalle ja se paikka ja ihmiset siinä on ihan hirveitä. Miten voi olla niin kamalat vaatteet aina vaan????? Ei pystytä katsomaan satuhäitä ja maajusseja ilman kauheeta häpeää niitten ihmisten puolesta. Nii ja sitten se laiva ohjelma vielä ei taivas!!! Ja vielä huutokauppa keisari mitä porukkaa siinäkin???? Kai noitten ohjelmien on tarkotus että niissä nauretaan ja pilkataan niitä ihmisiä jotka on mukana.

Mä haluaisin sinne turistimatkalle. Järjestettäsiinköhän meille kaupunkilaisille tolvanoille jotain pakettibussimatkoja sinne? Jossa opas kertoisi kohdetta lähestyessämme paikallisia käytössääntöjä, ja jakaisi meille massaan sopivat asut tms.?

Ei.

Ja suurin osa ihmisistä sielä on tavallisia. Tokihan tohon ohjelmaan valitaan vähemmän tavallisia, sillai ku siitä tulee mielenkiintoisempi.

Enkä sinällään ymmärrä miksi kukaan jaksaa kauempaa sinne lähteä: kauhee ryysis, samat kamat ku muuallaki, hinnatkin suht samat jotain rajoitettu erä-erikoistarjouksia lukuunottamatta.

Tosin viimeisestä käynnistäni sielä on tainnut kulahtaa yli kymmenen vuotta. Joten asiat on tietenkin saattanut muuttua.

Mä en tosin ymmärrä jotain ikeamatkojakaan tmv., en siis vaan tajua miksi tavaran takia erikseen lähdetään johonkin kauemmas.

Mun ex oli sellainen että sen mielestä oli noloa käydä esimerkiksi Lidlissä. Me ostettiin aina ruuat K-kaupasta.

Kun erosin, nykyinen mies tykkää käydä myös Lidlissä. Ruokalaskut melkein puolittuivat. Tajusin miten typerää on tuollainen ajattelu "junteista" ja muista ihmisistä.

Ex on varmaan ap:n kaltainen ihminen, kuvittelee olevansa muiden yläpuolella ja jotenkin erikoinen, parempi ihminen. Exäni oli myös taipuvainen narsismiin.

Nykyään on hyvä, mietimme nykyisen miehen kanssa oikeita ongelmia ja asioita, emmekä tuhlaa aikaamme miettimällä typeriä asioita, kuten että kuka on juntti ja ei, ostamme sieltä missä edullisesti saa niin jää säästöönkin rahaa.

Yhteistyössä