onko turhamaista/tyhmää mennä yksityiselle ultraan rv 32?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärsimätön(kö?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärsimätön(kö?)

Vieras
meillä jäi vauvan sukupuoli yllätykseksi rakenneultrassa ja nyt on kuitenkin ollu semmonen olo jo pitkään,että haluis sittenkin tietää..varasin ajan yksityiselle,mutten saanut aikaisemmin kuin kolmen viikon päähän eli silloin on rv32. sukupuoli ei ole ainoa syy miksi mennään,vaan senkin takia kun ekalla lapsella oli kysta mikä selvis ultrassa loppuraskaudesta,niin kävi vaan mielessä,että jos tällä toisella olis jotain samantapaista,niin se ei selviäis koska enää ei olis ollu ultria paitsi rv 36 neuvolassa,mutten oikein luota siihen lekuriin siellä...

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Sinähän menet yksityiselle niin monta kertaa kuin itse haluat,ei se mun mielestä turhamaisuutta ole =)

niinpä kai...terkkarille kun mainitsin asiasta,niin tää vaan naurahti ja totes "voi sun kanssas.."

Ei ollenkaan turhamaista / tyhmää. Olisinpa itsekin ollut aikoinani yhtä fiksu. Jos olisin käynyt yksityisellä ultrassa viikolla 32, niin veikkaanpa, että olisi saatu melkoiset säästöt aikaan sekä itselle että yhteiskunnalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ollenkaan turhamaista / tyhmää. Olisinpa itsekin ollut aikoinani yhtä fiksu. Jos olisin käynyt yksityisellä ultrassa viikolla 32, niin veikkaanpa, että olisi saatu melkoiset säästöt aikaan sekä itselle että yhteiskunnalle.

'

mitä teillä sitten oli niin et ois voinut säästää ...

Tarkemmin ajatellen viikko 35 olisi ollut parempi... Helppo jossitella jälkikäteen... Jos olisin käynyt viikolla 35 ultrassa, niin uskon, että vauvan ongelmat olisi havaittu ja synnytys käynnistetty. Ei olisi tullut hapenpuutetta ja siitä johtuvia ongelmia. Ei sairaalajaksoja ja -käyntejä, ei terapioita (joita ollut noin 150 tuntia vuodessa jo 10 vuoden ajan ja jatkuu edelleen) eikä muuta kuntoutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Sinähän menet yksityiselle niin monta kertaa kuin itse haluat,ei se mun mielestä turhamaisuutta ole =)

niinpä kai...terkkarille kun mainitsin asiasta,niin tää vaan naurahti ja totes "voi sun kanssas.."

no sunhan rahat ne on,turhaa siinä on terkkarien naureskella =)

No itsehän sä sen maksat =)
Mä olen aina luottanu neuvolan tarjoamiin ultriin, mutta täällä saa niitä nykyään 3, mikä on vissiin aika hyvin ja kertaakaan en ole onnistunu käymään siellä niin, etti johonkin seurantaan olis määrätty, eli olen käyny jokaisesta useammassa ultrassa.
esikoinen oli liian pieni ensimmäisen lääkärin mielestä
Keskimmäinenkin oli väärän kokoinen ja nuorimmasta ensin olin np-ultrassa viikolla 5 :ashamed: Juu, oli sit jääny yhdet menkat merkkaamatta, ei mulla mitään vauvakuumetta, muuten vaan...yleensä kun mä olen käyny testissä kun toiset kuukautiset on jääny pois niin niinhän mä kalenterin mukaan nytkin :whistle:
Sitten rakenneultrassa oli istukka kohdunsuulla ja sen nousua seurattiin, eli taisin käydä ainakin 5 kertaa ultrassa nuorimmaisesta.

Yhteistyössä