Onko tupakointi (sen aloitus siis) syy päättää suhde?

  • Viestiketjun aloittaja Moisa
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä jos jättää tuolla perusteella niin silloin ei suhde ole kovin vahvalla pohjalla ollutkaan... Tuohan on ihan sama kuin se että jättäis siksi että puoliso lihoo vaikkapa 30kg ( palstamammat vetäis herneet nenään jos tuolla perusteella jättäisi)
 
juuh
[QUOTE="vieras";23033804]:LOL: :LOL: :LOL:

Niinhän sinä kuvittelet, ettei ketään muuta haitaisi. Tupakoit varmaan jossain umpiossa, mistä ei hajut mihinkään pääse ja sen jälkeen viellä kuljet puhdistuslaitteen läpi, joka putsaa sinusta ne löyhkät irti. Itse tupakoija ei löyhkäänsä tajua.

Taas tunkee pihalta naapurien tupakankäry meille sisään, kuvittelevat etteivät ketään haittaa, kun tuossa ilmanottoaukon vieressä ulkona käryttävät :headwall:[/QUOTE]

No kerro ketä muita paitsi metsän oravia mun tupakointi haittaa:

-Lähimmät naapurit 500 m päässä, metsää välissä.
-Lapset nukkumassa kun tupakoin, eivät nuku samassa huoneessa, ovi kiinni.
-Menen polttamisen jälkeen yleensä suoraan suihkuun/pesen kädet, pidän hiukset kiinni, pesen hampaat. Harrastan tätä ehkä kerran-kolme päivässä. :)
-Tupakoin kylpytakki päällä jota säilytän pihalla.
 
No kerro ketä muita paitsi metsän oravia mun tupakointi haittaa:

-Lähimmät naapurit 500 m päässä, metsää välissä.
-Lapset nukkumassa kun tupakoin, eivät nuku samassa huoneessa, ovi kiinni.
-Menen polttamisen jälkeen yleensä suoraan suihkuun/pesen kädet, pidän hiukset kiinni, pesen hampaat. Harrastan tätä ehkä kerran-kolme päivässä. :)
-Tupakoin kylpytakki päällä jota säilytän pihalla.
Miten pitkä väli sulla on röökin vedosta siihen että menet hönkimään samaan tilaan lastesi kanssa? Hengitysilman mukanahan niitä myrkkyjä tulee pihalle, vai vaihdatko keuhkorakkulatkin samalla kun jynssäät itsesi juuriharjalla?
 
pha
Ja heti ollaan aloittajan suhteen vakavuutta kyseenalaistamassa, ikäänkuin pitäisi kestää kaikki typerät oikut tuosta vaan. Eikö tule mieleen, että tupakointihan on läsnä niin arjessa kuin juhlassakin ja koko muu perhe voi joutua koko ajan hyppimään röökaajan pillin mukaan. "Oottakaa hetki, mä vedän tän yhden" tai "Joo isi leikkii kohta kun tuun tupakalta". Kyllä meillä tupakoinnin aloitus lisäisi riitoja todella reippaasti, joten ihan hyvin voisi erokin sen takia tulla. Päivittäinen ärsytys olisi sen verran suurta.
 
"Terhi"
Ja heti ollaan aloittajan suhteen vakavuutta kyseenalaistamassa, ikäänkuin pitäisi kestää kaikki typerät oikut tuosta vaan. Eikö tule mieleen, että tupakointihan on läsnä niin arjessa kuin juhlassakin ja koko muu perhe voi joutua koko ajan hyppimään röökaajan pillin mukaan. "Oottakaa hetki, mä vedän tän yhden" tai "Joo isi leikkii kohta kun tuun tupakalta". Kyllä meillä tupakoinnin aloitus lisäisi riitoja todella reippaasti, joten ihan hyvin voisi erokin sen takia tulla. Päivittäinen ärsytys olisi sen verran suurta.
Peesi tähän!
 
Lopettanut
Mikäs ihmeen teini-ikä kakkonen miehees iski? On varmaan hänelle sitten selvää, että suukkoja on turha odotella? Toivottavasti ei jatka harrastustaan kovin kauaa. Ei se äsken polttaneen henki niin pahalle haise ja maistu, kuin vuosikausia polttaneen suu :x hyi stana :x :x
 
-
Multa meni kolmekymppiseksi saakka löytää mieheni. En ole koskaan tavannut ketään lähimainkaan hänen vertaistaan: yhtä hauskaa, persoonallista ja luotettavaa. Joten hölmöhän olisin, jos tupakoinnin takia hänestä luopuisin.
 
Lopettanut
Jos jotain positiivista haluaa tilanteesta löytää, niin tupakoitsijoista suurin osa kuolee ennen eläkeikää. Ehtiipähän vielä rakastua sopivasti vahuspäivien varalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23034057:
melkosta liiottelua, jos noihin myrkkyihin joku sairastuu niin antaa sairastua :LOL:
No mun mielestä on melkoista liioittelua mennä jynssäämään itseään suunnilleen sillä juuriharjalla röökin jälkeen, en itse viitsisi nähdä ihan niin paljon vaivaa, olis helpompi vain olla välittämättä tai jättää kessu väliin, mutta kukin tavallaan :)
 

Yhteistyössä