Onko tuo nyt ihan normaalia "nukkumis"toimintaa vähän päälle vuoden ikäisellä??

• Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Mie oon ihan pihalla mitä miun pitäis tehdä tuon lapsen kans.
Tänäkin iltana ihan normaalisti meni nukkumaan,ja taas,tällä kertaa nopeemmin vielä kuin normaalisti,alkoi älytön huuto.Huutaa niinkuin päätä leikattais,eikä auta mikään;Ei hyssyttely,ei syliin ottaminen,ei halua juoda, tuttiaankin viskoo viel tällä kertaa :/

Mitä hemmettiä tuolle keksii,esikoinenkin herää kohta tuohon.

SocialButterfly
juu-u..meillä teki saman..laitoin omaan sänkyyn mun viereen nukkumaan niin siinä onkin sitten nukkunut..omaan sänkyyn ei halua..täytyy ostaa jatkettava ja koittaa siihen, mutta n kk se on jo tuos nukkunut

IhanaValo
Kyllä tuolla joku aika sitten onnistui vielä ihan hyvin ilman huutoja,nukkuu siskonsa kans samassa huoneessa.
Mut sitten alkoi tuo,yleensä siihen aikaan kun ite oltiin menossa nukkumaan,että heräs huutamaan ja vaihtelevalla menestyksellä saatiin sit takas unille.

Mies tuossa veikkas että oisko maha kipeä tytöllä,mut en tiiä,eikai se voi joka ilta olla??

kimallus
Meidän 1v1kk kans aika usein herää yöllä huutamaan raivoisasti. Siihen ei mikään kovin helposti auta, paitsi se, että pääsee viekkuun nukkumaan. :) Saatetaan (jos jaksetaan) sitten yöllä nostaa takaisin omaan sänkyynsä, kun on hyvässä unessa. Ja siis tää on alkanut joskus pari kk sitten, muttei onneksi tapahdu joka yö.

IhanaValo
Joo,mekin joskus ollaa otettu viereen,aika harvoin kyllä,kun on nukahtanut lopulta omaansakin..muta sillon kun tyttö nukkuu iveressä,pelkään että putoaa enkä pysty ite nukkumaan kunnolla.

SocialButterfly
meilläkin mentiin pitkänaikaa hienosti pinnasänkyyn ja nukahdettiin itse..ja sit tuli tällänen vaihe..koitin laskeekkin sitä toissa yönä omaan sänkyyn mutta ei huuto alkoi ja oli ihan kauhea huuto..mä kyllä veikkaan tota eroahdistusta

SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Joo,mekin joskus ollaa otettu viereen,aika harvoin kyllä,kun on nukahtanut lopulta omaansakin..muta sillon kun tyttö nukkuu iveressä,pelkään että putoaa enkä pysty ite nukkumaan kunnolla.
mulla nukkuu seinän vieressä..se ei niin paljon pyöri että pääsis tippumaan

neljän äiti
taitaa olla niitä kuuluisia yöllisiä kauhukohtauksia..meillä esikoisen kanssa oli ekat 5 vuotta noitten kanssa taistelua joka yö..kamala huuto ja raivoaminen,mikää ei tehonnu neitiin ei naaman pesu,ei kylmö yöilma,ei hyssyttely,ei tissi(vauvana)..kun yritin silittää tai koskea nii tyttö hyökkäs kimppuun ku yleinen syyttäjä,raapi repi,potki..voi niitä aikoja.Onneksi kolme seuraavaa ei oo ollu niin pahoja rääkyjiä!

Eikös 1 vuotiaalla ala mielikuvituskehittymään ja alkaa tulemaan niitä pahoja unia. Meillä oli kausi, jolloin oli noin, ei mitenkään meinannu rauhottua, mies oli ihan neuvoton. Mä sain rauhoittumaan kun pitkän aikaa vaan hyräilin.

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Seinän vieressä tai keskessä nukkuu meilläkin,mut pelkään etten herää jos alkaa kavuta yli.

SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Seinän vieressä tai keskessä nukkuu meilläkin,mut pelkään etten herää jos alkaa kavuta yli.
no jos mun likka alkais kavuta yli se olis hereillä ja osais laskeutua sängystä..kerran tehnyt niinkin. :)

kimallus
Meillä taas pyörii ku väkkärä eikä omasta nukkumisesta tuu mitään, kun välillä poitsu on poikittain, välilla X:nä, välillä puoliksi mun tyynyn päällä... :D

hippo
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Ettekö pelkää sitä että kun opetatte nukkumaan sit aina vieressä, niin lapsi ei enää suostu omassa sängyssä nukkumaan ollenkaan
Pelkään kyllä. Pitäisi ottaa ryhtyliike asian suhteen, mutta vaikka illalla päättäis mitä, niin yöllä unen pöppörössä menee sieltä mistä aita on matalin... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hippo:
Ettekö pelkää sitä että kun opetatte nukkumaan sit aina vieressä, niin lapsi ei enää suostu omassa sängyssä nukkumaan ollenkaan
Pelkään kyllä. Pitäisi ottaa ryhtyliike asian suhteen, mutta vaikka illalla päättäis mitä, niin yöllä unen pöppörössä menee sieltä mistä aita on matalin... :ashamed:
Mä annoin muutaman kerran nukkua sit vieressä, mutta ite nukuin koiranunta niin aina jossain vaiheessa kannoin omaan sänkyyn nukkumaan. Tyttö nukahti vaan viereen ja sit kannoin takas sänkyynsä

hippo
Alkuperäinen kirjoittaja hippo:
Mä annoin muutaman kerran nukkua sit vieressä, mutta ite nukuin koiranunta niin aina jossain vaiheessa kannoin omaan sänkyyn nukkumaan. Tyttö nukahti vaan viereen ja sit kannoin takas sänkyynsä
Joo, tuota mäkin oon harrastanut. Olis lapsella sit herätessään sellainen fiilif että omassa sänhyssä on nukuttu.

Yhteistyössä