Onko tuntemasi Rapu horoskooppi merkin edustaja tälläinen? entä hänen kumppaninsa merkki ja millainen hän on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janita.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janita.

Vieras
Mä olen 23.6 syntynyt rapu ja luonteeltani ainakin tälläinen:

Hyvät puolet:

- Kiltti
- Ystävällinen
- Sosiaalinen
- Ymmärtäväinen
- Auttavainen

Huonot puolet:

- Yliherkkä
- Tempperamenttinen
- Liika seksuaalisuus
- Olen hieman yksinkertainen
- Mielialat vaihtelee helposti
- Juoksen vastapuoleni perässä parisuhdetta ajatellen, eli pahojen miesten perässä

Mun mies on sitten 9.10 syntynyt vaaka ja hän on tälläinen:

Hyvät puolet:
- Kiltti
- Hyväntahtoinen
- Energinen
- Tunteellinen
- Sosiaalinen

Huonot puolet:
- Yrittää liiaksikin mielyttää välillä ihmisiä
- Sössinyt joskus raha asiat
- Päihteisiin menevä
- Hieman tuhmuuttakin löytyy myös, eli sitä pahaa poikaa

Mitä on sit sun miehen huonot puolet? mut rapu ja skorppari on vissiin aika lähellä horoskoopeissa toisiaan... :) molemmat saksikkaita ja veden merkin edustajia!

Miehen huonot puolet on oikeastaan liian pitkä pinna ja muutenkin hänen kanssa on ihan mahdoton riidellä. Lisäksi mun makuun vähän turhan ei-seksuaalinen persoona.
Skorpioni ja rapu on kyllä hyvin kaukana toisistaan noin niinkuin horoskoopissa, skorppari on tulta ja tuppuraa, omaa huonot hermot, on pitkävihainen, tunteiden vietävissä ja turhan seksuaalinen. Osaa myös olla todella kylmä ja laskelmoiva.
Lämmin, sydämellinen, välittävä = ne sanat, jotka kuvaa ainakin minua erityisen huonosti.

Miehen huonot puolet on oikeastaan liian pitkä pinna ja muutenkin hänen kanssa on ihan mahdoton riidellä. Lisäksi mun makuun vähän turhan ei-seksuaalinen persoona.
Skorpioni ja rapu on kyllä hyvin kaukana toisistaan noin niinkuin horoskoopissa, skorppari on tulta ja tuppuraa, omaa huonot hermot, on pitkävihainen, tunteiden vietävissä ja turhan seksuaalinen. Osaa myös olla todella kylmä ja laskelmoiva.
Lämmin, sydämellinen, välittävä = ne sanat, jotka kuvaa ainakin minua erityisen huonosti.

Aijaa... minäkin kyllä olen tulta ja tuppuraa suuttuessani, enkä omaa hyviä hermoja - menee pinna välillä liiankin helposti.., en ole muuten pitkävihainen - mutta tiettyjä loukkauksia en voi kyllä antaa ainakaan täysin anteeksi koska ne ovat sattuneet niin paljon, minä olen myös ihan tunteiden vietävissä ja todella seksuaalinen... ja myös tuota jälkimmäistä, osaan olla tarpeen tullen myös todella kylmä ja laskelmoiva...

Hassua. Ehkä nämä kaikki liittyvät vähän siihen mun tempperamenttisyyteen...

Mut sit olen myös lämmin, sydämmellinen ja välittävä. Mut eiks skorpioni kuulu kuitenkin veden merkkeihin, joten on jotenkin tunne ihminen? :o

Nousu merkki minulla on taas sitten kaksosissa... että mitäpä tuumit tuosta vesi-ilmamerkin yhteydestä...?

Miun tuntemat ravut (jotka sattuu kumpikin oleen ex-avokkeja) on täysin päinvastaista kun tuo kuvattu määritelmä. Kumpikin oli toisinaan ärsyttävyyteen asti kilttejä, hiljaisia hissukoita, sosiaalisia vaan siinä omassa kaveripiirissään. Toisella oli äärettömän pitkä pinna, toinen oli sitten välillä todella ennalta-arvaamaton.

Mun mies on rapu. Omaa rauhaa rakastava, epäsosiaalinen, vaikkei kuitenkaan arka. Aika perhekeskeinen. Tuuliviiri, lyhyt pinna, ottaa helposti nokkiinsa.

Ite oon härkä. Liian kiltti ja huono sanomaan ei. Epäoikeudenmukaisuus suututtaa. Inhoan riitelyä ja yritän sovitella.

Mun miehestä löytyy noita piirteitä (varsinkin tuo äkkipikaisuus :D )

Ja itse olen leijona, niin meillä on hyvät riidat kun kumpikaan ei anna periksi :)

:D Meillä minä olen rapu ja mies leijona... Ai että, on naapureilla mukavaa ajanvietettä kuunnella kun saadaan kunnon riita aikaseksi.. :D Mutta vaikka riidellään aika paljon ja usein ihan mitättömistä asioista, niin rakastetaan kovasti ja tiedän että kun 10v ollaan jo toisiamme kestetty, tullaan kestämään kyllä ihan loppuelämäkin.

Mun rapu-mies on siis joku luonnon oikku, kun sillä on lehmän hermot eikä riitely onnistu sitten millään :O
Lisäksi hän on todella sosiaalinen, eli siis ihan erilainen kun tämän keskustelun ravut.

Mun rapu-mies omaa myös lehmän hermot ja hänen kanssa on lähes mahdoton riidellä. Ei ehkä ole sosiaalinen sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta tulee kaikkien kanssa kyllä tosi hyvin toimeen ja on tosi joviaali ja lojaali kaveri ;)

Yhteistyössä