Onko tuira ja laanila hyviä asunnonostokohteita Oulusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Sieltä nimittäin sais näillä hinnoilla alle sadantuhannen hyväkuntoisia kolmioita...

Ja tulot meillä olis yhteensä (netto) jotain 2000e pintaan. Ja miehellä on sellanen työ että häntä ei koskaan irtisanota eikä lomauteta. Varma pesti koko eliniän. Ja mä valmistun parin vuoden päästä jolloin voitais ruveta maksamaan isompaa kk-erää.

Paljon teillä on lainanlyhennys n. 100 000e lainasta kuukaudessa?

Jos asut Oulussa niin käy ajelemassa viikonloppuna illalla niin näet, minkälainen alue on. Tuirassa asuu monenlaisia ihmisiä, ei välttämättä paras vaihtoehto lapsiperheelle, mutta ei niin pahakaan. Laanilasta en tiedä.

Tuiraan en muuttaisi. Levoton paikka. Melkein kaikki linja-autot kulkevat tuiran kautta. Juuri kalevan sivuilla oli laukkuvarkaasta eilen tuirassa. Paljon maahanmuuttajia.Kesäisin liikaa liikennettä esim tivolin ja qstocin(festarit) aikaan... Likaista. Juoppoja. Varmastikkin poikkeuksia löytyy. Mutta Oulussa en muuttais tuiraan,rajakylään,kaukovainiolle.

Laanilassa rakennettu paljon kerrostaloja, mielummin suosittelen sitä, jos on näistä kahdesta pakko valita!...Joen varrella...'

Oletko muualta katsellut?
Ja jos rahasta ei pulaa, niin miksette katselisi jostain vähän ns paremmalta alueelta?

Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:
Tuiraan en muuttaisi. Levoton paikka. Melkein kaikki linja-autot kulkevat tuiran kautta. Juuri kalevan sivuilla oli laukkuvarkaasta eilen tuirassa. Paljon maahanmuuttajia.Kesäisin liikaa liikennettä esim tivolin ja qstocin(festarit) aikaan... Likaista. Juoppoja. Varmastikkin poikkeuksia löytyy. Mutta Oulussa en muuttais tuiraan,rajakylään,kaukovainiolle.

Laanilassa rakennettu paljon kerrostaloja, mielummin suosittelen sitä, jos on näistä kahdesta pakko valita!...Joen varrella...'

Oletko muualta katsellut?
Ja jos rahasta ei pulaa, niin miksette katselisi jostain vähän ns paremmalta alueelta?

No on meillä sellanen budjetti että yli 120 000 e ei oikein mielellään ostettais. Ja vaatimuksena on siis että pystyisin pyörällä kulkemaan koulussa, eli aika keskustassa pitäis asunnon sijaita. Kastellikin olis hyvää aluetta mutta se on vähän kaukana, tai no, yhtä kaukana varmaan toisaalta kuin laanila.

Mulla on Tuirassa asunto, joka on nyt vuokralla. Aiemmin siinä yksin asuin. Tykkäsin kyllä siellä asua, mutta en enää lapsen kanssa muuttaisi. Aika levotonta aluetta kuitenkin on. Laanila on mun mielestä ihan ookoo, lähellä kaupunkia ja ihan rauhallinen.

Mun sisko asuu Tuirassa ja hänellä on ainakin oikein mukava koti siellä, rauhallista on ainakin siinä paikassa missä hän asuu. Lähinnä eläkeikäisiä mummeleita naapurina. Itekkin muutetaan kesäkuus Tuiraan kun se on sopivan lähellä keskustaa ja vuokrat on suht. edulliset :)

Yhteistyössä