Onko totta, että Venäjällä vanhemmat päättävät ainakin joissain määrin lastensa puolisoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja on mulla hauska anoppi...:D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

on mulla hauska anoppi...:D

Vieras
Venäläinen anoppini kun tkaisi tässä taannoin, että kyllä heidänkin pojallee oli puoliyosissaan hän kaavaillut sellaista PITKÄÄ ja HOIKKAA venäläisnaista, joka on niin sitä ja tätä...

Ikinä en ole kuullut tällaisesta tavasta. Tuli mieleeni, että oliko ihan täysin yksi anoppini hehkeän ja positiivisen ynnä kaikkien kanssa toimeentulevan luonteenlaadun tuotoksista?

Yhtä paljon päättävät ku täällä Suomessakin eli ei yhtään. Kyllä sielläkin jokainen oman valintansa tekee. Eri asia on sitten jos anoppi on sitä laatua että kukaan ole tarpeeks hyvä hänen pojalleen yms.

Alkuperäinen kirjoittaja venäläinen vaimo:
Ei ole totta. Se että hyväksyntä on sieltä tultava,no samalla tavalla tavallaan kuin meillä Suomalaisilla jörriköilläkin :D

Mä en ymmärrä kyllä sitä anoppiani. Aina yrittää piikitellä ja keksiä inhottavia toisia loukkaavia juttuja. Eikä kukaan enää kestä hänen seuraansa, ei oma aviomies, poika tai miniä. Kukin toki tyylillään. Ikävää vain, että hän mustamaalaa venäläisyyttä myöskin näillä jutuillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhtä paljon päättävät ku täällä Suomessakin eli ei yhtään. Kyllä sielläkin jokainen oman valintansa tekee. Eri asia on sitten jos anoppi on sitä laatua että kukaan ole tarpeeks hyvä hänen pojalleen yms.

Tämä on juuri sellainen. Miehen ystävä on vähän valottanut näitä taustoja, ja anoppi on ollut täysi mulkku muilleki n miehen seurustelukumppaneille. Vähän noloa jotenkin, kun tämä ihminen jää aina kiinni näistä jutuistaan... Mun miestäkin hävetti tuolla tokaisuhetkellä asia niin paljon, että tuijotteli vaan varpaitaan... Ei olla siittä puhuttu mitään enää myöhemmin, en viitsi kiusata miestäni enää lisää kun eihän se hänen äitinsä luonnehäiriöisyys miehen vika ole.

Yhteistyössä