onko totta että hevimiekkoset tykkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ehe:
eiköhän se riipu ihan hevimiehestä. eikös se niin menny että toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä..

heh, näinhän se menee...nyt vaan sattunu seuraan ja huomannu että ei komeilla pitkätukilla todellakaan yleensä ole mitään riukukeppi emäntiä...=)

eiköhän tuo ole ihan ihmisestä kiinni :laugh: hevimiehiäkin on monenlaisia. mussa ainakin on reippaasti mistä ottaa kiinni ja oma pitkätukka tykkää. samoin on tykännyt muutama muu ennen tätä suhdetta.

ai miksi musiikkimaku liittyisi mitenkään siihen millaisista naisita pitää? Älkäähän nyt viitsikö. Tottakai ihminen etsii itselleen aina edes jollain tapaa samantyyppistä ihmistä kuin itse (esim hevimies haluaa hevinaisen ), mutta se hevinaisten pyöreys tuskin tähän nyt liittyy...

Alkuperäinen kirjoittaja hevinainen:
ai miksi musiikkimaku liittyisi mitenkään siihen millaisista naisita pitää? Älkäähän nyt viitsikö. Tottakai ihminen etsii itselleen aina edes jollain tapaa samantyyppistä ihmistä kuin itse (esim hevimies haluaa hevinaisen ), mutta se hevinaisten pyöreys tuskin tähän nyt liittyy...

samaa ihmettelin minä :o Mä en tosin edes kuunnellut heviä,kun aloimme seurustelemaan..mutta pikkuhiljaa se jäi kun muutimme yhteen ja sen jälkeen en enään ole muuta kuunnellutkaan..

:laugh: No...Mun hevimiehelle nyt ainakin olen kelvannut jo yli kymmenen vuotta vaikka laiheliini olenkin!Tunnen kyllä näitä hevimiehiä aikalailla ja kyllä niillä toi naismaku niillä on aika laidasta laitaan,ihan miekkosesta riippuen.

Yhteistyössä