Onko tosta äitiyspakkauksesta joka vuosi samanlainen

  • Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
härdelli keväisin, vai onko tän vuoden pakkauksen vaihtuminen jotenkin erityisen takkuilevaa? Vai kuvittelenko mä vaan noiden kaikkien aloitusten perusteella?

Nyt mä en enää ihmettele ollenkaan, että sain silloin esikoisen äitiyspakkauksen kolmessa päivässä hakemuksen jättämisen jälkeen :D Sillon oli kans pakkauksen vaihtumisen aika, ja minä varmaan olin niitä harvoja jotka ei sellaisesta edes tiennyt ja otti ihan mielellään edellisen vuoden pakkauksen.
 
Sitähän se on aina. Syksyllä alkaa taas uudet säpinät. Mitähän se on mahtanut olla silloin kun niitä pakkauksia oli 4 erilaista vuodessa joskus yli 10 vuotta sitten, silloin ei vielä tullut palstailtua. 2001 neuvolan täti neuvoi jättämään hakemuksen muutamaa viikkoa myöhemmin kuin mitä täytteli laput, että varmasti saa arvokkaamman pakkauksen, sen hinta kun nousi silloin maaliskuussa 40 markalla. Sen jälkeen ei olekaan tullut pakkausta otettua.
 
Vaihtuu ainoastaan kerran vuodessa. Joka muuta väittää niin ei tiedä asiasta mitään.

Ja joo, ainakin viime vuonna oli hirveä haloo tuon pakkauksen kanssa. "koska se tulee, joko se on vaihtunut, millon se vaihtuu, joko joku on saanut uuden pakkauksen" jne. Muistan hyvin koska raskaana ollessa seurasin noita odottajien palstoja. Itse en edes ottanut pakkausta koska siskolta sain melkein käyttämättömän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:06 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:02 metsänpeitto kirjoitti:
Vaihtuuko se vielä syksylläkin? :eek: Eikö se vaan kerran vuodessa vaihdu?
Ei siinä juuri mikään muu vaihdu, kuin se talvihaalarin kuosi :D
1999 oli ainakin 4 erillaista pakkausta, meitä on samalla kulmalla 4 äitiä ja lapset syntyneet 3/99, 5/99, 7/99 ja 9/99 ja jokaisella erillainen pakkaus
 
Vuonna -98 oli kans erilaiset pakkaukset koska kaverini muksu syntyi heinäkuussa ja omani syyskuussa ja meillä eri pakkaukset... Ja silloin en tosiaan tienny pakkauksen näöstä mitään, se otettiin , mikä satuttiin saamaan!! :D
 

Yhteistyössä