Onko tosiaan niin ettei päiväkotiin saa viedä mitään itseleivottua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";26097092]Lapsille ei saa viedä mutta aikuisille kyllä.
Päiväkoti on vastuussa siitä mitä siellä tarjoillaan sen takia itsetehtyjä ei saa viedä.[/QUOTE]

ok, kiitos. Ja tosiaan hoitajille ajattelin sen kakun tehdä tai oikeastaan kakkumestarikaverillani teettää.

itse en söis kenenkään vanhemman ite tekemiä juttuja. ylipäätään pullien ja herkkujen kantaminen hoitohenkilökunnalle on vähän outoa. joskus on joku tuonut jotain pullan känttyjä, vaan roskiin ovat päätyneet meillä.

[QUOTE="hoitaja";26097169]itse en söis kenenkään vanhemman ite tekemiä juttuja. ylipäätään pullien ja herkkujen kantaminen hoitohenkilökunnalle on vähän outoa. joskus on joku tuonut jotain pullan känttyjä, vaan roskiin ovat päätyneet meillä.[/QUOTE]

Miksi et söisi kenenkään vanhemman itsetehtyjä jutuja? Mitä siinä on outoa jos haluaa kiittää hoitajia pitkästä vuodesta (vuosista) haastavan poikamme hyvästä hoidosta ja kaikesta ylimääräisestä vaivasta jota ovat poikamme eteen nähneet? Vai onko ehkä jotain mieluisampaa mitä itse ottaisit vastaan?

Juu pullan känttyjä en aikonut viedä vaan ihan tuoreen kakun :)

[QUOTE="tiina";26097517]Miksi et söisi kenenkään vanhemman itsetehtyjä jutuja? Mitä siinä on outoa jos haluaa kiittää hoitajia pitkästä vuodesta (vuosista) haastavan poikamme hyvästä hoidosta ja kaikesta ylimääräisestä vaivasta jota ovat poikamme eteen nähneet? Vai onko ehkä jotain mieluisampaa mitä itse ottaisit vastaan?

Juu pullan känttyjä en aikonut viedä vaan ihan tuoreen kakun :)[/QUOTE]

Varmaan epähygieenisiä olleet :)

[QUOTE="tiina";26097517]Miksi et söisi kenenkään vanhemman itsetehtyjä jutuja? Mitä siinä on outoa jos haluaa kiittää hoitajia pitkästä vuodesta (vuosista) haastavan poikamme hyvästä hoidosta ja kaikesta ylimääräisestä vaivasta jota ovat poikamme eteen nähneet? Vai onko ehkä jotain mieluisampaa mitä itse ottaisit vastaan?

Juu pullan känttyjä en aikonut viedä vaan ihan tuoreen kakun :)[/QUOTE]

hygieniatasosta kun ei koskaan voi olla varma eikä käytettyjen raaka-aineiden laadusta. muistan kun aikanaan yhden ryhmän koko henkilökunta sai ruokamyrkytyksen jonkun vanhemman tarjoamasta täytekakusta. enää en syö.

[QUOTE="hoitaja";26097568]hygieniatasosta kun ei koskaan voi olla varma eikä käytettyjen raaka-aineiden laadusta. muistan kun aikanaan yhden ryhmän koko henkilökunta sai ruokamyrkytyksen jonkun vanhemman tarjoamasta täytekakusta. enää en syö.[/QUOTE]

Jep, älä syö jos ei maistu.
Mutta mitä outoa siinä on?

Yhteistyössä