Onko toivoa enää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unelma sirpa leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unelma sirpa leena

Vieras
Kävin tänään alkuraskauden ultrassa, 30 kierron mukaan (joka minulla on) viikkoja pitäisi olla 7+1 (tai 7+2, riippuen laskutavasta). Alkio vastasi viikkoja 6+4, oli 6,5 milliä pitkä...Positiivinen ovulaatiotesti täsmäisi tuohon 7+1:teen. Syke näkyi hyvin...Lisäksi olisin plussannut jo 7pv ovulaatiosta, jos se olisi tuo myöhempi.

Varaudunko keskenmenoon vai onko toivoa vielä? Kokemuksia?

Noin pientä on vielä todella vaikea mitata, pienestäkin mittavirheestä saa monen päivän eron. En olisi lainkaan huolissani.
Mulla on alkuraskauden ultrassa koko vastannut joko viikon pienempää tai jopa 5 päivää isompaa, ja aina olen kuitenkin ovulaation ajankohdan tiennyt ihan tarkasti.
Ei ole yksikään keskenmennyt.

Mittavirheelläkin sellittyy noilla viikoilla hyvin paljon:) Omani kasvoi koko ajan viikon pienempänä ja syntyikin 9 päivää lasketun yli. Tiedän ovulaation aika tarkkaan ja kiertokin erittäin säännöllinen.

Minulla vastasi viikolla 7+4 alkion koko 7+1 (tiesin ovulaation tapahtuma-ajan), joten en olisi kovin huolissani. Enemmän huolestuisin, jos olisi yli viikon heitto noissa luvuissa. Hyvä merkki, että syke on näkynyt. Tsemppiä jatkoon! =)

0,2mm on muistaakseni noilla viikoilla yksi päivä, eli noin puolen millin heitto on tuo neljä päivää. Uä koneet on nykyisin tarkkoja muttei ihan niin tarkkoja etteikö tuommoisia heittoja tulis.. Tosin.. Mulla alkio vastas 7+0 viikolla 6+5. Tänään olin niskaturvotusultrassa ja edelleen on se kahden päivän heitto koossa, kaikki silti ihan hyvin :)

Jos syke näkyi, niin en olisi huolestunut.

Meidän esikoisen laskettua aikaa siirrettiin reilusti eteenpäin, ovulaation ajankohtaa en tiedä, mutta kuukautisten mukaan (laski sitten millä kierrolla) oli paljon laskettua pienempi. Vuotojen takia kävin ultrassa, ensimmäisellä kerralla ei näkynyt edes sykettä.

Toinenkin meidän pojista on saanut alkunsa ihan loppukierrosta, ovulaatio tuntui viikkoa aikaisemmin.

Yhteistyössä